ورزش

بازی مقابل استقلال برای ما مهم است/ اعتقادی به فضای مجازی ندارم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بازی مقابل استقلال برای ما مهم است/ اعتقادی به فضای مجازی ندارم - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علیرضا منصوریان عصر یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران که در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد، اظهار داشت: بازی فردا برای ما و استقلال تهران بسیار مهم است.

وی افزود: این موضوع برای ما اهمیت ویژه ای دارد زیرا روند رو به رشدی را طی می کنیم و حتی در آخرین بازی می توانیم بازی را به تساوی بکشیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه امیدواریم فردا آبادان روزهای خوبی داشته باشد، گفت: اگر فردا هوادار نداشته باشیم برای فدراسیون فوتبال اتفاق خوبی نخواهد بود.

منصوریان گفت: اگر فدراسیون فوتبال مهلت دو هفته ای برای آزمون تعیین کرده باید برای همه تیم های لیگ برتری اعمال شود و ملاک آزمون فقط ورزشگاه آزادی تهران نباشد.

وی ادامه داد: خیلی دوست داریم ورزشگاه تختی آبادان پر از تماشاگر باشد اما فکر می کنم هوادار داریم اما برای بهترین بازی ها و نمایش ها بدون حضور تماشاگر می جنگیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره مشکل گلزنی این تیم توضیح داد: تعریف خط حمله یعنی گلزنی و من با «شروین بزرگ» صحبت کردم. خود قسمت ما برترین ها را خریدیم و اگر پارسال کمی بازی می کرد اما ایمان خاصی داشت آه تو من با او بازی می کنم. فردا برای او نقطه عطفی است و باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا باری را که بر دوش تیم از این خانه به دوش می کشد، بردارد.

منصوریان با تاکید بر اینکه وقتی «عباس بذر» را به فوتبال تحویل دادم، فکر می کنم فردای آن روز باید ژنرال می شد، گفت: امروز در جلسه فنی اعلام می کنم یکی از بهترین فوتبالیست های خوزستان است. “

وی می گوید: من اعتقادی به فضای مجازی ندارم چون فضای مجازی هنوز بیماری دارد و قیاس واقعی برای جمع آوری نیست.

دکمه بازگشت به بالا