حوادث و رویداد

بازداشت پرستار ایتالیایی به خاطر دور ریختن واکسن ها به جای تزریق آنها

بازداشت پرستار ایتالیایی به خاطر دور ریختن واکسن ها به جای تزریق آنها

یک پرستار ایتالیایی که به جای تزریق واکسن کرونا و بستن بانداژ روی افراد برای جلوگیری از افشای فعالیت‌هایشان، آن را رها کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش دنیای 77، این پرستار متهم به عدم تزریق واکسن به حداقل ۴۵ نفر شده است.

در پی دستگیری این پرستار ایتالیایی، این چهار نفر احتمالاً به عنوان همدست تا تکمیل تحقیقات در بازداشت خانگی قرار گرفتند.

پنج نفر به فساد، جعل و اختلاس متهم شده اند. بر اساس این گزارش، چهل و پنج نفر با گواهی های جعلی واکسن نیز تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

پلیس پس از مشکوک شدن یک پزشک در بیمارستان آنکونا به اقدامات همکار خود، تحقیقات را آغاز کرد.

فیلم پلیس نشان می دهد که پرستاری قبل از اینکه وانمود کند واکسن را به بازوی یک فرد تزریق می کند، سرنگی را بدون زباله های پزشکی خالی می کند.

پلیس آنکونا این گروه را به همکاری با معترضان واکسن کرونا متهم کرده است که می‌خواهند برای یک مجوز بهداشتی جعلی 300 یورو بپردازند.

طبق قانون جدید ایتالیا، افراد واکسینه نشده نمی توانند به بارها، رستوران ها و وسایل حمل و نقل عمومی داخلی دسترسی داشته باشند. البته کسانی که به تازگی از بیماری عروق بیماری کرونا بهبود یافته اند از قانون جدید «گذرنامه فوق سبز» مستثنی هستند.

به گزارش یورونیوز، در دسامبر 2021، یک دندانپزشک ایتالیایی تلاش کرد واکسن کرونا را به یک بازوی مصنوعی تزریق کند. این دندانپزشک در جریان تحقیقات به پلیس گفت که هدف او اعتراض به تصمیم دولت ایتالیا برای وادار کردن کارکنان پزشکی به تزریق واکسن کرونا بوده است.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا