عمومی

باران از روز دوشنبه مهمان آسمان کرمانشاه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

باران از روز دوشنبه مهمان آسمان کرمانشاه است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

فیروز دولتشاهی آنلاین در گفتگو با خبرنگار گفت: با بررسی داده های اخیر هواشناسی با توقف بارندگی در منطقه شاهد افزایش دما در استان کرمانشاه خواهیم بود.

وی با اشاره به بارندگی اخیر در استان کرمانشاه افزود: میزان بارندگی در شهرستان کرمانشاه در روزهای اخیر 9.6 میلی متر و میانگین بارندگی در کل استان کرمانشاه به دلیل فعالیت سامانه بارشی 6.4 میلی متر بوده است. .

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه می گوید: بیشترین میزان بارندگی در استان کرمانشاه مربوط به شهرستان 24.5 میلی متری است. سه باباجانی در ایستگاه بود دوشنبه در روزهای اخیر بارندگی گزارش نشده است.

دولتشاهی با اشاره به میزان بارندگی از اول مهرماه امسال گفت: از اول مهرماه امسال میانگین بارندگی در استان کرمانشاه 80.5 میلی متر بوده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 104.5 میلی متر بوده است. این استان 42 درصد کاهش یافته است.

وی گفت: از اواخر وقت امروز و دوشنبه 15 آذرماه موجی ناآرام همراه با وزش باد، آسمان ابری، بارش باران و رعدوبرق به ویژه در نیمه شرقی و شمالی استان کرمانشاه سپری شده است.

دولتشاهی در ادامه گفت: در روزهای آینده در مناطق مرتفع و تپه ماهوری بارش برف و از صبح روز سه شنبه در مناطق مرطوب و خنک بارش باران مشاهده می شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه وزش باد، رگبار ابر و احتمالاً بارش پراکنده و موقت از مهمترین رویدادهای جوی استان کرمانشاه خواهد بود.

وی افزود: همچنین دمای هوای روزانه در اکثر نقاط استان کرمانشاه از امروز تا پنجشنبه به تدریج و به تدریج افزایش می یابد.

دکمه بازگشت به بالا