حوادث و رویداد

ایفای نقش مسئولانه پلیس در ماموریت اربعین/برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش

ایفای نقش مسئولانه پلیس در ماموریت اربعین/برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به ماموریت مهم پلیس در تامین امنیت پلیسی – ترافیکی مراسم اربعین حسینی گفت: پلیس در ماموریت تامین امنیت مراسم اربعین حسینی نقش مسئولانه و متعهدانه ایفا کرده و دارد. . خدمت به بازماندگان.

به گزارش دنیای 77، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اردبیل در روز سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور اصحاب رسانه به عزاداری پرداخت. اربعین حسینی به رسالت مهم و حساس پلیس در تامین امنیت پلیسی – ترافیکی حوادث اشاره می کند. وی گفت: نیروی انتظامی در ماموریت تامین امنیت مراسم اربعین حسینی نقش مسئولانه و متعهدانه ای را ایفا کرد و در حد توان در حال خدمت رسانی به آرامش عزاداران حسینی است.

وی به حضور پررنگ، عینی و موثر پلیس در مسیری که برای تردد زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده اشاره کرد و افزود: زیرساخت های لازم برای تردد زائران حسینی از مرزهای کشور به عراق و تسهیل در سفر به عراق فراهم شده است. رویدادها، پیش بینی ها و دیدارهای اربعین حسینی با مقامات عراقی تعامل داشت.

فرمانده انتظامی کشور گفت: پیشنهاد شده است حتی اگر گذرنامه تا یک ماه اعتبار داشته باشد، با آنلاین تمدید پلیس به تایید مقامات عراقی برسد و زائر بتواند با آن تردد کند.

اشتری افزود: با توجه به پیش بینی افزایش دمای هوا و تردد زائران حسینی در ساعات پایانی شبانه روز، تمهیدات لازم برای تامین امنیت ترافیکی و انتظامی اندیشیده شده است.

فرمانده انتظامی کشور در بخشی دیگر از سخنان خود از برخورد پلیس با اراذل و اوباش و برهم زنندگان آرامش عمومی خبر داد و گفت: هرکس با رفتاری خلاف ضوابط به دنبال برهم زدن امنیت و آرامش مردم باشد. با قانون به صورت مقتدرانه و قانونی برخورد خواهد شد.» با پلیس برخورد خواهد شد.

مردم شریف ایران شایسته بهترین خدمات هستند

وی در ایام سوگواری شهادت اشتری امام حسین (ع) و یاران باوفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در ایام ماه محرم حضور دارالارشاد حسینی در استان و در اردبیل پایتخت حسینی برای من افتخاری ارزشمند است.

وی استان های آذری زبان کشورمان را نمونه و اتحاد و همبستگی آنها را مثال زدنی و باعث سربلندی کشور عنوان کرد. وی همچنین گفت: امروز خون پاک شهدا، معنویت و تقوا، پایبندی به ارزش های اسلامی و دینی، هدایت و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، بصیرت مردم و هوشیاری و اقتدار نیروهای مسلح، امنیت پایدار و پایدار است. در سراسر استان اردبیل حاکم است.

فرمانده انتظامی کشور با قدردانی از حمایت ها و حمایت های مسئولان استانی از ماموریت نیروی انتظامی گفت: امروز پلیس پاسدار ارزش های اسلامی، حافظ مظلومان و حافظ امنیت و آرامش فردی و اجتماعی است و با نهایت توان و قدرت ایستاده است. تعهد در برابر جنایتکاران و قانون شکنان.

اشتری با اشاره به تلاش ها و جانفشانی های پلیس در پایگاه تامین امنیت، حفظ و توسعه و آمادگی برای خدمت به طبقه اجتماعی و نظام اسلامی گفت: مقام معظم رهبری نیروی انتظامی را یکی از ارکان اصلی خواندند. همواره بر امنیت و ارائه خدمات شایسته به مردم و تامین امنیت و آرامش در سطح اجتماعی تاکید شده است.

وی با اشاره به گستردگی، تنوع و تعدد ماموریت و محور خدمت رسانی پلیس به مردم، افزود: خدا را شاکریم که در لباس مقدس پلیس، خدمتگزاران مردم و نظام مقدس اسلام هستیم. زیر پرچم استان جمهوری ایران است.

فرمانده کل انتظامی کشور اردبیل را یکی از امن ترین استان های کشور با وجود مرزنشینی با بهترین شاخص های امنیتی عنوان کرد و گفت: ماموریت انسداد مرزها را در استان اردبیل با ارائه امکانات لازم در اسرع وقت به پایان خواهیم رساند. و ابزار.

اشتری بر لزوم پیشرفت و تعالی نظام پلیس و حرکت روزافزون آن با بهره مندی از امکانات و تجهیزات روز تاکید کرد و افزود: ملت شریف ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات است و پلیس باید با بالاترین اختیارات در این عرصه حضور داشته باشد. و تعهد به ایفای نقش.

وی با قدردانی از خدمات و زحمات سردار حسین در چهار دهه و به عنوان فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: سردار حسین فرماندهی خوب، با تجربه و دارای سوابق مدیریتی درخشان در نیروی انتظامی است و برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. .

پیروی از آرمان های شهدا ضامن امنیت، عزت و آزادی ایران اسلامی است.

اشتری در سفر به اردبیل با خانواده شهید محسن ایرانژاد نیز دیدار کرد. وی در این دیدار شهدا را مایه افتخار و سربلندی جامعه اسلامی برشمرد و گفت: شهدا با نثار خون پاک خود در راه پاسداری از آرمان ها و اهداف مقدس خود امنیت و آزادی کشور را تضمین کرده اند. نظام اسلامی».

وی در ادامه با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجلیل از ایثارگری های این عزیزان گفت: شهادت بزرگترین هدیه به بندگان خاص خداوند است و باید همواره قدردان ایثار شهدا باشیم و به خانواده و جایگاه گرانقدر آنان احترام بگذاریم.

فرمانده کل انتظامی کشور پیروی از آرمان های شهدا را ضامن امنیت، سربلندی، اقتدار، عزت و آزادی ایران اسلامی و اقتدار جهانی آن دانست. وی گفت: بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی، تبلیغ و بهره مندی از باورها و بینش های دینی و انقلابی و فرهنگ ایثار و شهادت است.

بر اساس اعلام سایت پلیس، در این دیدار سردار اشتری ضمن احترام به مقام معظم رهبری و احترام به خانواده معظم شهید، مسایل و مشکلات مطرح شده را استماع و راهنمایی ها و مساعدت های لازم را به ویژه در امور درمانی این خانواده انجام داد. صادر شده است.

شهید محسن ایرانژاد شهید نیروی انتظامی بود که در سال 1386 توسط عوامل گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی در منطقه سراوان و حین انجام وظیفه در کلانتری شمسر به شهادت رسید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا