عمومی

ایجاد بیش از ۵۴۰۰ صندوق خرد محلی در کشور – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ایجاد بیش از ۵۴۰۰ صندوق خرد محلی در کشور - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، نعمت الله رضایی شامگاه سه شنبه در گفت و گوی ویژه با شبکه باران با بیان اینکه صندوق کارآفرین امید به فعالیت ها از منظر توانمندسازی نگاه می کند و صرفاً با توجه به ارائه مزایا نیست، اظهار داشت: توانمندسازی کسانی که ایجاد اشتغال و تولید می کنند یک امر است. اولویت.

رضایی با اشاره به ارائه 34 هزار و 500 فقره تسهیلات از ابتدای امسال تاکنون، گفت: ارزش وام این تسهیلات 5 هزار و 400 میلیارد تکه است که در پروژه پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید در نظر دارد تا پایان سال جاری بیش از 10 هزار میلیارد تومان برای تسهیلات در حوزه های مختلف پرداخت کند. کوچک انجام داد

1000 میلیارد پرداخت تسهیلات به 852 پروژه در گیلان

امید کیشور مدیرعامل صندوق کارآفرینی افزود: از ابتدای امسال تاکنون در 852 طرح در استان گیلان بیش از هزار میلیارد تومان کمک مالی داشته ایم که حاصل آن برای 2 هزار و 650 نفر اشتغالزایی شده است.

رضایی امید شاخص پرداختی بانک کارآفرین را آزمونی برای توان هر استان می داند و می گوید: سرانه پرداختی طرح ها در سال جاری ۱۴۵ میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به مزایای ارائه شده در استان گیلان گفت: 26 درصد از مزایا مربوط به کشاورزی، 24 درصد صنعت و معدن و سپس حوزه گردشگری است.

فعالیت های مورد حمایت صندوق برای کسب و کارهای خرد و کوچک است، رضایی افزود: بیش از 5400 صندوق خرد محلی در کشور ایجاد شده که گیلان جزء 140 صندوق است و در نظر داریم امسال این تعداد را دو برابر کنیم.

وی گفت: سه طرح عمده اشتغال وجود دارد پرورش در استان گیلان 120 میلیارد ریال از این صندوق صرف تسهیلات ارزان قیمت می شود. پرورش خواهد بود

دکمه بازگشت به بالا