حوادث و رویداد

ایثار و ازخودگذشتگی از مهمترین آموزه‌های مسیر شهادت

ایثار و ازخودگذشتگی از مهمترین آموزه‌های مسیر شهادت

فرمانده ناجا با پیوستن به منطقه عملیاتی “دارخوین” شهر “شادگان” خاطره همرزمانش در دوران دفاع مقدس را به یاد می آورد.

به گزارش دنیای 77 ، سردار حسین آستاری وی با بازدید از مجموعه شهر دارخوین ، در بخش 14 امان حسین (ع) در محل یادبود هشت سال دفاع مقدس و همرزمان شهیدش را گرامی داشت و به مراسم باشکوهی که در مسجد چهاردهم معصومین (ع) برگزار شد اشاره کرد. شهید شدند و به تعالیم الهی دست یافتند و انشا andالله ما راهنمای خوبی برای آنها و انقلاب اسلامی خواهیم بود.

فرمانده ناجا با اشاره به حضور ولی فقیه در این مکان مقدس در شب عاشورای 19 مقدس 67 اظهار داشت: هوشیاری و اشتیاق خاصی با حضور در سنگرهای شهید خرازی آن شب و سپس دعا و سخنرانی 14 نفر از افراد وصف ناپذیر در مسجد برای رزمندگان تقویت شد.

وی ایثار و از خودگذشتگی را مهمترین آموزه های راه شهادت خواند و گفت: رزمندگان به عنوان ارزشمندترین سرمایه یک انسان جان خود را فدا می کنند و از امام حسین (ع) و یاران باوفایش الگو می گیرند.

آستاری افزود: بسیاری از کشورهای منطقه از جمله سوریه ، عراق ، لبنان و یمن با استکبار و زورگویی نیروهای دفاع مقدس هشت ساله و متجاوزان فرماندهان انقلابی و رزمندگان و شهدا مانند خاراجی ، همت ، باکری ، رادنی پور روبرو شده اند. نام حاج احمد کاظمی و سردار دلا “حاج قاسم سلیمانی” است. ما به این شهدای بزرگوار افتخار می کنیم و راه آنها را ادامه خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس نیوز ، فرمانده نیروی انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: این مکان مقدس باید به زیارتگاه مردم خصوصاً در استان اصفهان و لشکر 14 امام حسین (ع) شامل این استان تبدیل شود. امیدواریم که این مکان توسط مقامات مربوطه به یادگاری از دوران دفاع مقدس و به عنوان معبدی مرتبط با عاشقان شهدا تبدیل شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا