استانی

اکران کلیپ «عصر امید» در مراسم افتتاح رویداد گام دوم دانشگاه آزاد سمنان

اکران کلیپ «عصر امید» در مراسم افتتاح رویداد گام دوم دانشگاه آزاد سمنان

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 استان سمنان، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از طریق برنامه سراسری عصر امید ایجاد و اکران شد.

مصطفی فیض درباره هدف از ساخت این نماهنگ گفت: در حین ساخت این فیلم، زاویه ای از توان علمی و پژوهشی واحدهای دانشگاهی استان به نمایش گذاشته شد و احساس امید، پویایی، حرکت و نشاط در مکان های عمومی تزریق شد. یک اولویت بود.”

وی استفاده از تصاویر متعدد، ساختار قوی، صدای ریتمیک بالا و موسیقی جذاب را از ویژگی های این کلیپ اکران شده معرفی می کند و می افزاید: نمایش این محتوای هنری هدفمند در افتتاحیه رویداد ملی عصر امید که به نمایش درآمد. توسط مقامات عالی رتبه کشور، مدیران ارشد دانشگاه، میهمانان ویژه و شرکت کنندگان در این رویداد بزرگ، نمایانگر محتوای قدرتمند، مطلوب و قابل قبول این اثر هنری بوده اند.

فایز تاکید کرد: این اثر هنری نه تنها از نظر ساختار یا استراتژی، بلکه از نظر محتوایی نیز شایسته تقدیر است.

وی می گوید: این کلیپ کوتاه 90 ثانیه ای به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی نجفی تصویربردار و دستیار فیلمبردار پروژه، علی ابک و مصطفی نوری ساخته شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: تدوین این اثر فاخر محمد پهلوان و صدابردار این اثر پارسا مهدوی بوده است.

فایز خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند این کلیپ زیبا را از طریق صفحه اینستاگرام دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با شناسه Azad_Semnan_Id مشاهده کنند.

48

دکمه بازگشت به بالا