عمومی

اولین جلسه بررسی راهکارهای ایجاد نشاط اجتماعی در اصفهان تشکیل شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اولین جلسه بررسی راهکارهای ایجاد نشاط اجتماعی در اصفهان تشکیل شد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین گفت: حجت‌الاسلام مهدی مد فوقی رهبر معظم انقلاب شامگاه دوشنبه در اولین جلسه شورای سیاستگذاری، منویات و توصیه هایی را در خصوص بررسی نشاط و راهکارهای امیدبخش در جامعه، توجه و ایجاد نشاط معنوی در جامعه ذکر کردند. مواجه است و باید با برنامه ریزی و برنامه ریزی مشکل مهم و مؤثر ایجاد شادی و نشاط اجتماعی در جامعه را حل کرد. رجی مراقب باش.

وی بیان کرد: موضوع شادی و نشاط اجتماعی نیاز به بحث و اظهار نظر کارشناسان و به ویژه هیئت مدیره دارد. لبه وی از افراد متخصص و متخصص در این زمینه استفاده کرده است.

ایجاد نشاط اجتماعی کار همه دستگاه هاست

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان، ارتقای نشاط اجتماعی و امید در جامعه را وظیفه همه دستگاه ها دانست و افزود: همه دستگاه ها با توجه به مسئولیت خود باید به این مهم توجه کنند.

وی افزود: در کنار تلاوت قرآن کریم در گذر فرهنگی چهارباغ اصفهان در ماه مبارک رمضان، این مراسم نشاط معنوی و اجتماعی بود که نگاه ملی هم داشت.

معاون آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به بازگشایی مدرسه بعد از کرونا گفت: برای ایجاد شادی و نشاط در جامعه تمامی امکانات آموزشی را در نهادهای مختلف فراهم خواهیم کرد.

مهدی نام نبات افزود: در این راستا دانش آموزان ما در مراکز اوقات فراغت تجربه ای دارند که می تواند برای سایر دستگاه ها موثر باشد.

بهروز فرهمند، مشاور ارشد صدا و سیمای مرکز اصفهان نیز در این نشست گفت: دشمن سال هاست جنگ رسانه ای کرده و عملکرد موفقی داشته است. این فقط می تواند یک غفلت و رهبری مدرن باشد. مردم غیر منطقی و بی هدف هستند.

وی افزود: رمز موفقیت ما در توسعه نشاط اجتماعی در کشور و جذب جوانان تمرکز بر این امر در مراسم مذهبی است که می تواند کمک کننده باشد.

موضوع نشاط اجتماعی باید به عنوان یک موضوع محوری دیده شود

عبدالرسول احمدیان مدیر دفتر تبلیغات حوزه علمیه قوم واحد اصفهان نیز در این نشست گفت: موضوع نشاط اجتماعی باید به عنوان یک موضوع محوری مورد توجه قرار گیرد. ناقص این امر به صورت کیفی و با رویکرد علمی قوی انجام شده است و باید برای تحلیل محتوای این پژوهش مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: راه برون رفت از وضعیت کنونی مواجهه با شادی و نشاط در جامعه، رفع مشکل، کار موثر و کارآمد در جامعه با توجه به تعریف و نتایج اتاق فکر تخصصی است.

همچنین محسن جعفری، رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در این نشست گفت: نسل نوجوان و جوان امروزی دچار آسیب های جدی و آسیب پذیری های بیشتری هستند که نمی توان با دیدگاه های گذشته و سنتی مقابله کرد.

وی تاکید کرد: باید با زبان جدید ارتباط با جوانان آشنا شد و وضعیت آنها را تحلیل کرد و برای هر یک از نیازهای آنها نسخه ای به روز در نظر گرفت و در این راستا با اداره کل آموزش و پرورش همکاری خوبی داشت. ” در حال حاضر تمام شده.

همچنین احمد نوری رئیس حوزه هنری اصفهان در این نشست گفت: دستگاه های فرهنگی و تأثیرگذار باید از خودشان شروع کنند و برای شادی و نشاط جامعه برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت ارائه دهند. قابل توجهی وجود دارد.

در پایان این نشست تخصصی مقرر شد این جلسات به صورت منظم و مستمر بوده و پس از شناسایی موارد مطرح شده و تبادل نظر به صورت استانی و حتی کشوری پیگیری و اجرا شود.

دکمه بازگشت به بالا