استانی

اهمیت معرفی جاذبه‌های کمتر شناخته شده در تبلیغات محیطی اصفهان

اصفهان اهمیت معرفی جاذبه های کم شناخته شده در تبلیغات محیطی

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر استان اصفهان گفت: از زمان راه اندازی ستاد خدمات سفر، رویکرد تبلیغاتی ما بر جلب مشارکت شهروندان متمرکز بوده و تبلیغات محیطی شهر نیز همین هدف را دنبال می کند.

به گزارش خبرگزاری از اصفهان، محیط زیست اصفهان بر اساس شعار «اصفهان من شهر زندگی» در ایام نوروز نقش و رنگ دیگری به خود گرفته و تلاش شده تا در قالب تبلیغات محیطی اطلاعات لازم ارائه شود. با سلیقه و نیاز همه شهروندان و مسافران نوروزی.

میزبانی رویدادها و فعالیت ها از آخرین روز اسفند و همزمان با آن آغاز شد مسافران نوروز، تبلیغات محیط شهری اصفهان با رویکردی جدید و موضوعات متنوع ارائه شده در سطح شهر که جلوه ای جذاب می بخشد گردشگری مانند پارک جنگلی نازوان و جاذبه های گردشگری آن مانند باغ پرندگان، باغ خزندگان، موزه صدف‌ها، باغ‌های گل، باغ کوه صفه و… و همچنین بناهای تاریخی کم‌شناخته مانند دردشت گلسال، حمام علی‌الکلی و… از جمله آنهاست.

علی مراک نژاد، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر استان اصفهان در این باره توضیح داد: از زمان راه اندازی ستاد خدمات سفر، رویکرد تبلیغاتی ما بر مشارکت شهروندان و جذب تبلیغات محیطی در شهر متمرکز شده است. همین هدف را دنبال می کند.

به گزارش معرکه‌جاها، این مشارکت ابتدا در پروژه شهرتکانی و سپس با راه‌اندازی ساختار نمایندگی سامانه «اصفهانما» به‌عنوان راهنمای آنلاین برای گردشگران خود را نشان می‌دهد. نوروز ادامه دارد.

وی همچنین به توسعه گردشگری موضوعی در اصفهان اشاره کرد و توضیح داد: با توجه به تلاش برای تخصیص نقاط گردشگری در موضوعات خاص مانند پارک جنگلی نازوان در این منطقه. سلامتی باغ گدی فعال و اختصاص به محتوای مفرح و سرگرمی دارد و بر همین اساس تبلیغات محیطی ما در سطح شهر منتشر شده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اهمیت معرفی جاذبه های کمتر شناخته شده در دور جدید تبلیغات محیطی گفت: «زندگی-زمان» که طرح های جدید و متفاوت را تشویق می کند، گردشگران از مکان های کمتر شناخته شده اصفهان دیدن می کنند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا