عمومی

اهمیت تمامیت ارضی و امنیت ملی

اهمیت تمامیت ارضی و امنیت ملی

شکی نیست که ایمنی حرف اول را می زند و باید به نیروی پلیس هر کشوری احترام و احترام گذاشت، اما آیا می توانید قسم بخورید که همه نیروهای پلیس بی گناه هستند و هیچ کدام تخلفی نکرده اند و همه طبق قانون عمل می کنند. قانون و اخلاق. خوب اگر مشکلی پیش آمد چه می شود، برای حفظ حرمت دیگران سریعا اقدام کنید، حتی از قبل به نیروی انتظامی اطلاع دهید، اگر اشتباهی پیش آمد عذرخواهی می کنیم. چنین اقداماتی نه تنها حیثیت نیروی انتظامی را تضعیف می کند، بلکه احترام آنها را در نزد همگان افزایش می دهد.

گفته نمی شود که بسیاری از نهادها مسئولیت حفظ عفاف و حجاب را بر عهده دارند، چرا وزارت کشور و نیروی انتظامی بدون در نظر گرفتن مسئولیت سایر نهادها یک طرفه عمل می کنند.

درگذشت خانم مهسا امینی دردناک بود اما فوت خیلی از افراد دیگر مخصوصاً نیروی انتظامی یا جوانان عزیز سپاه و بسیج نه. خون ریخته شده به ناحق برای همه گران تمام می شود، اما مهمتر از آن سوء استفاده از این رویداد است. اینکه خانم مهسا امینی اثری ندیدند موضوعی است که نتیجه آن مشخص خواهد شد. اما آیا برخورد تند و خشنی وجود ندارد که باعث آسیب روحی او شده باشد و در صورت برخورد، آیا از نظر اخلاقی و راهنمایی اشکالی ندارد؟

می توان گفت بی احترامی به خانم مهسا امینی در مقابل این همه آشوب چیزی نیست. پاسخ این است که اگر زودتر جلوی آن گرفته می شد، ممکن بود موارد زیر رخ نمی داد و شواهد کمتر یا کمتری علیه مخالفان و معترضان وجود داشت.

منبع ممکن است با بیل چو پر شود، اما به قرص منتقل نشود

ما دیر تصمیم می گیریم. شکی نیست که دشمن خارجی منتظر فرصت است و دست از اقدام برنمی‌دارد، اما باید مراقب و متواضع باشیم تا از هرگونه سوء استفاده جلوگیری کنیم و مهم‌تر از همه بر قضاوت متن مردم خود پافشاری کنیم.

در این میان، بسیاری از افراد از این موقعیت سوء استفاده می کنند و گاه بدون ایجاد آتش سوزی یا تسویه حساب شخصی و گروهی در حالی که می دانند چه کسانی از نتیجه آن سود می برند، با هم مبارزه می کنند. همه رسانه های بیگانه نفرت خود را از جمهوری اسلامی ابراز می کنند و دندان تیز می کنند تا کشور را به آشوب بکشانند.

چه کسی دشمنی های خانوادگی خود را به راه می اندازد و به دیگران اجازه مداخله می دهد و چه کشوری با منع کودتا، درگیری های داخلی خود را با کمک نیروهای دیگر حل کرده است؟ اگر خطاهایی وجود دارد، باید آنها را به صورت داخلی و با کمک حل کنیم. آیا می توان در یک محیط امن صحبت کرد یا در یک محیط خصمانه پر از احساسات داغ؟

داستان دو زنی را شنیده اید که بر سر فرزندی با هم اختلاف پیدا کردند و برای داوری نزد علی علیه السلام رفتند و هیچ کدام ناکام ماندند. حضرت مجبور شد بگوید خوب من بچه را دو قسمت می کنم تا هر کدام سهم خودش را بگیرد. مادر واقعی گفت: من بر حق خود غلبه کردم و متوجه شدم که او دوست واقعی کودک است.

حالا اگر وطن را تکه تکه کنند، چه کسی جز دشمنان ایران خوشحال می شود؟ اگر معترضان نه اغتشاشگران وطن پرستی دارند و به کشورشان عشق می ورزند به خوبی می دانند که نباید برای خوشایند دشمن دست به چنین کارهایی بزنند و آنهایی که از نخبگان هستند بگویند اگر اعتراض داریم خودمان حل می کنیم. و اجازه نخواهیم داد دشمن به ما حمله کند.» “کمک” آغاز فاجعه است.

بخش ذهن دو چیز دارد: وقتی صحبت می‌کنید دهانتان را ببندید و وقتی سکوت می‌کنید صحبت کنید

6565

دکمه بازگشت به بالا