حوادث و رویداد

انهدام باند بزرگ سرقت خودرو درملارد

انهدام باند بزرگ سرقت خودرو درملارد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام گروه عظیمی از سارقان مغرور خودرو و جستجوی 50 سرقت در ملارد خبر داد.

به گزارش دنیای 77 ، سردار محسن خانچارلی وی گفت: در پی دستگیری یک سارق از جمله یک ماشین سارق توسط پلیس استان البرز به دلیل سابقه سرقت خودرو در منطقه ملارد و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی شهرستان ملارد ، تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی غرب تهران تهران افزود: پلیس کارآگاه شهرستان ملارد با مراجعه به اداره مبارزه با سرقت و بازجویی ویژه برای کشف این که آیا متهم با شخص دیگری درگیر بوده یا خیر ، به سرقت سریال ماشین پراید در ملارد اعتراف کرد.

وی افزود: با کمک سارق دستگیر شده ، همدستان و 11 سارق وی اموال مسروقه را در یکی از روستاهای نزدیک شهر ملارد شناسایی و در عملیاتی ویژه دستگیر و در بازجویی از این افراد اعتراف کردند که 50 دستگاه خودروی پراید و قطعات آنها را در شهرک ملارد سرقت کرده اند. . .

خانچارلی افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان ، یک دستگاه خودروی مزدا ، یک جفت دستگاه ضبط و یک باند ، 10 دستگاه پخش ماشین ، 5 عدد باتری و چند ردیف کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی غرب استان تهران ، وی خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده اغلب اتومبیل هایی را که برای مدت کوتاهی غیرانسانی بوده اند می دزدند. بنابراین ، شهروندان برای انجام کارهایی از قبیل گشودن پارکینگ ، صندوق عقب اتومبیل یا بازرسی موقت از منازل یا مغازه ها باید از ترک اتومبیل خود خودداری کنند زیرا سارقان در این چند فرصت از شهروندان استفاده می کنند و از آنها غفلت می کنند. آنها یک ماشین را دزدیدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا