عمومی

انقلاب اسلامی معادله قدرت را در جهان به نفع مستضعفین رقم زده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

انقلاب اسلامی معادله قدرت را در جهان به نفع مستضعفین رقم زده است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم شامگاه سه شنبه در جلسه انس یا قرآن که در شب شهادت امام حسن عسکری(ع) برگزار شد، گفت:آ) در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود که منتظران امام زمان (عج) هستند.امروز) باید دغدغه برقراری عدالت جهانی را داشته باشد و در نتیجه تلاش کند، گفت: کسانی که می خواهند با امام زمان (عج) باشند.امروز) برای تجدید وفاداری خود باید دغدغه برقراری عدالت جهانی را داشته باشند.

وی خاطرنشان می کند که ده ها دختر نوجوان در افغانستان توسط مزدوران استکبار جهانی کشته شده اند، اما هیچ تصویری وجود ندارد. کاربردی این کار توسط غرب انجام نمی شود، افزود: از هر فرصتی برای ایجاد آشوب و آشفتگی در کشور به بهانه حمله به ایران اسلامی و حمایت از مظلوم استفاده می کنند.

یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فردی که می خواهد با پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله پیمان ببندد باید ظلم ستیز باشد و نسبت به آن بی تفاوت نباشد، خاطرنشان کرد: در دوران سحر تنها کسانی که ایمانشان صحیح است، که منتظر حکومت جهانی پیامبر اکرم هستند.امروز) و آرمانی در ذهن داشته باشید و برای آن تلاش کنید.

ایشان فرمودند کسانی که به حکومت جهانی امام زمان می اندیشند.امروز) برنامه جهانی است کوچک و دارند کار می کنند، یادآور می شود: انتظار فرج فقط به معنای نماز فرج نیست، باید تلاش کنیم و در این راه نقش آفرینی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز تحقق حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) دانست.امروز) یادآور شد: انقلاب اسلامی موازنه قوا را در جهان به نفع مستضعفان و متقیان قرار داده است و همه موانع و دشمنی ها در مسیر انقلاب اسلامی به همین دلیل است.

دکمه بازگشت به بالا