استانی

انتقال کاربری‌های مزاحم در اطراف بوستان جوان

تغییر کاربری نگران کننده در اطراف بستان جوان

مدیر منطقه دو شهرداری قم از اجرای 75 پروژه عمرانی در این منطقه در سال 1401 خبر داد و گفت: جابجایی کاربری های مزاحم اطراف بستان جوان نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از قم، رضا رحیمی بر اجرای پروژه های عمرانی مختلف در منطقه تاکید کرد و گفت: اجرای به موقع پروژه های عمرانی یکی از مهمترین دغدغه های منطقه است.

وی تعداد پروژه های منطقه 2 را در سال جاری 75 پروژه اعلام کرد و افزود: بهره برداری از زیرگذر بلوار شهدای روحانیت و بلوار جمهوری اسلامی گام مهمی در منطقه در سال 1401 است که امیدواریم اجرایی شود. در کمترین زمان ممکن

مدیر منطقه دو شهرداری قم یکی از وظایف منطقه را برنامه ریزی مناسب برای پروژه های سال آینده دانست و گفت: با توجه به دو مصوبه مهم سفر اخیر ریاست جمهوری به قم دو منطقه، در نظر داریم اجرا شود. هر دو پیشنهاد سال آینده.

وی به یکی از مصوبات سفر اخیر ریاست جمهوری به قم اشاره کرد و گفت: جابجایی مزاحمت ها در کنار بستان جوان یکی از مصوبات سفر اخیر ریاست جمهوری به قم بود که برنامه ریزی شده است.

رحیمی ادامه داد: برنامه ریزی های لازم برای همکاری با آموزش و پرورش در حال انجام است تا دو یا سه مدرسه به وسایل ورزشی مجهز شده و پس از تعطیلی مدارس در اختیار بانوان قرار گیرد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتایج 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا