ورزش

انتقاد نکونام از سازمان لیگ: هر طور بخواهند با فولاد رفتار می‌کنند

انتقاد نکونام از سازمان لیگ: هر طور بخواهند با فولاد رفتار می‌کنند

سرمربی فولاد خوزستان گفت: نمی دانم سازمان لیگ بر چه اساسی بازی را ساعت 19 تعیین کرده و تغییری نمی کند.

به گزارش دنیای 77، جاوید نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: این دیدار هم مثل هر بازی سختی است، به خصوص اینکه ما مقابل پرسپولیسی هستیم که در چند سال اخیر قهرمان لیگ شده است. یک تیم باکیفیت و آنها بازیکنان تاثیرگذاری هستند که می توانند نتیجه یک بازی را در چند لحظه تغییر دهند، حضور دو یا سه بازیکن در هر بازی و هر تیم می تواند موثر باشد و کار را برای ما سخت کند.

وی ادامه داد: باید خیلی کم اشتباه کنیم و از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم تا نتیجه بگیریم و به پرسپولیس ضربه بزنیم. باید شرایط بازی خود را طوری بسازیم که بتوانیم اشتباهات را به حداقل برسانیم، با تمرکز بالا بازی کنیم و نیازهای خود را به خوبی در زمین پیاده کنیم تا موفق باشیم. تیم ما برای این بازی آماده است و تا به حال تمرینات خوبی انجام داده ایم. امیدوارم فردا بچه ها بتوانند با تمرکز بالا خوب کار کنند.

سرمربی گل ها در پاسخ به سوالی مبنی بر محاکمه اکرمی در بازی گل ها و سابقه اشتباه او در بازی گل ها مقابل نساجی که باعث محرومیت داور شد، گفت: آن بازی دو سال پیش بود که اشتباه شد، مسابقه. ” آن جلسه تمام شد و ما به گذشته فکر نمی کنیم. مطمئناً داور مسابقه می خواهد فردا بهترین عملکرد خود را با یک قضاوت خوب ارائه دهد. تنها انتظار ما این است که داور عملکرد خوب و قضاوت منصفانه از خود نشان دهد تا هر دو تیم از بازی لذت ببرند.

وی درباره انتقال فولاد و موفقیت در جذب بازیکن از لیست خود گفت: لیست بازیکنانی را به باشگاه ارائه کرده ام و تاکنون موفق به جذب بازیکنی نشده ام اما باشگاه در حال مذاکره است. آقای گاراسبی و اعضای محترم هیات مدیره تمام تلاش خود را برای جذب بازیکنان مورد نظر انجام داده اند و امیدوارم این اتفاق بیفتد زیرا قبل از آمدن به فولاد با باشگاه صحبت کرده ام.

سرمربی فولد ادامه داد: در طول فصل و این مدت درباره جذب بازیکنان مورد نیاز برای عملکرد قابل قبول صحبت کرده ام. به خصوص که تیم ما نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و برای موفقیت نیاز به جذب افراد با کیفیت داریم. نتیجه همه بازی های پیش روی ما بستگی به شرایطی دارد که در آینده تصمیم گیری کنیم.

وی در خصوص درخواست فلاورز برای تغییر زمان بازی با پرسپولیس گفت: بازی استقلال به تعویق افتاد، درخواست تغییر زمان بازی را داشتیم. دو نکته وجود دارد. یکی اینکه ما ساعت شش بازی می کنیم، بازی ساعت هشت تمام می شود و تیم ما ساعت نه پرواز دارد. چگونه به فرودگاه برسیم؟ درخواست اولیه ما قبل از لغو بازی استقلال بود. ثانیا وقتی بازی استقلال و فنا به طور کامل لغو شد، من متوجه نمی شوم چرا بازی ساعت 19 در این شهر خنک تهران برگزار شد.

نکونام افزود: چرا بازیکنان دو تیم باید متضرر شوند؟ در ساعت شش بعد از ظهر دما منفی است. دما باید مطلقاً صفر درجه باشد، چرا یک ساعت بازی نکنیم که همه بازیکنان و هر دو تیم در حال لذت بردن هستند؟ چرا دوست داریم همدیگر را آزار دهیم و همدیگر را آزار دهیم؟ اگر قرار است همدیگر را اذیت کنیم باید بگوییم بازی های ما در اهواز ساعت سه بعد از ظهر برگزار شود تا تیم ها در گرما بازی کنند.

وی افزود: همه ما می خواهیم از فوتبال لذت ببریم، نمی دانم چرا سازمان لیگ ساعت 19 بازی را متوقف می کند و تغییر نمی کند، هر زمان که تغییر ساعت بازی خود را اعلام می کنیم هماهنگ نیستیم، این دومین بار است که داریم بازی می کنیم. اعتراض کردند متاسفانه مردم خوزستان مظلوم هستند و امسال تیم فولاد را گرفتار کردند و بعد از دو فصل با پنجره بسته که بازیکن پیدا نکردیم حالا هر طور که می خواهند با تیم ما رفتار می کنند.

نکونام افزود: در چند بازی برای تغییر زمان مسابقه نامه نوشتیم و اصلا به ما احترام نمی گذارند. به نظر می رسد همه چیز عادی است و فولاد تیمی است که هر طور دلشان می خواهد با آن رفتار کنند و هر طور که می خواهند تصمیم بگیرند. من در این سرما بازی ساعت شش بعد از ظهر را نمی فهمم.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا