عمومی

انبارلویی: دولت را کمک کنیم

انبارلویی: دولت را کمک کنیم

این فعال سیاسی تندرو در یادداشتی نوشت: مردم می گویند باید به این «سید» کمک کرد تا مشکلات زندگی اش را حل کند.

به گزارش دنیای 77، محمدکاظم انبارلویی در یادداشتی در روزنامه رسالت وی نوشت: گفتمانی مبتنی بر «عدالت» و «رفاه» در کشور در حال ایجاد است. پیام اصلی این سخنرانی این بود که “ما باید به این دولت کمک کنیم تا اصلاحات اقتصادی و عدالت را انجام دهد.”

راهبرد دشمنان اسلام و نظام این بود: با اصلاحات اقتصادی در دولت اولیه، «معترضین» را «ضد» و «مخالفان» را «ضد» نظام کنیم! اما همه پیش‌بینی‌های دشمن با شناختی که رئیس‌جمهور و همکارانش به نخبگان دولت و جامعه داده‌اند، محقق شده است. از اولین ساعت تامین معیشت 75 میلیون ایرانی، رضایت نسبی از مقاومت آنها در قبال افزایش قیمت برخی از کالاهای اساسی وجود داشت.

گزارش ها از سراسر کشور نشان می دهد که حتی موکب ها به یک درصد هم نرسیده است.

اصلاح و اعطای یارانه به چهار کالای اساسی برای اصلاح کلی اقتصادی دولت، چیزی از «منبع» تا «مقصد» نبود که ضدانقلاب برای آن درها و تابلوها و از آب زلال تصمیم دولت ایجاد کند. دروغ های گلی، تهمت، تحریف، اضطراب و فریب.

دشمن فکر می‌کرد که می‌تواند به تعداد زیادی از مردم برای اردوی خیابانی تکیه کند، اما جمعیت برای آماده شدن برای «شورش داغ» کافی نبود. «منافقین» و «سلطنت طلبان» و «خیمه های طغیان» به ندای شرکا پاسخی ندادند و هر چه بیشتر فریاد می زدند کمتر موفق می شدند.

سرعت دولت در این زمینه به ویژه در زمینه کسب دانش، دشمن را غافلگیر کرده و آرامش نسبی را در بازار ایجاد می کند.

رسانه های دشمن در برابر تصمیم دولت، چهره مردم را خدشه دار کرده اند. افکار عمومی دشمن نتوانسته ویروس «حس غمگین» را زیر پوست تزریق کند. اصلاحات اقتصادی اکنون با عزم ملی و تقسیم کار مشخص در حال اجراست.

برخی از خودی ها متاسفانه تارهای صوتی خود را به دشمن اجاره دادند. در سه فتنه 78، 88 و 98 کسانی که در فتنه بودند، هر چه بیشتر تلاش کردند، کمتر به نتیجه رسیدند. در داخل و خارج به تماس آنها پاسخ داده نشد. مردم مرز بین منافع ملی و منافع خود و توطئه های بیگانگان را تشخیص داده و به دشمن اجازه دخالت در محاسبه آنها را نمی دهند.

مردم می فهمند که تمرکز دولت و مجلس بر سلامت «نفس» مردم و تأمین «نان» است. رئیسی نمی گذارد سفره مردمی که در دولت قبل به امید توافق با کدخدر کم شده بود، کوچک شود.

مردم در جنگ، بینی دشمن را به خاک مالیده اند تا نشان دهند که مشکلات کشور و راه برون رفت از آن را می شناسند و دولت اصلی راه برون رفت از این مشکلات را به خوبی درک کرده است.

یک مطالعه علمی نشان می‌دهد که ایرانی‌ها 180 بار از طریق 260 شبکه تلویزیونی فارسی زبان که توسط ارتش‌های رسانه‌ای غرب علیه انقلاب اسلامی ما تشکیل شده‌اند، در معرض اخبار نادرست و شایعات و اخبار ناگوار جهانی قرار می‌گیرند. واکنش مردم به اصلاحات اقتصادی دولت نشان داد که مردم بر این شبکه دروغ و شایعه غلبه کرده اند.

بررسی ها نشان می دهد که شکاف بین دولت و ملت روز به روز کمتر می شود.

دولت باید بر تلاش های خود برای ایجاد ثبات در بازار آزاد تمرکز کند. جلوی سودجویان و رانت خوارانی را بگیرید که می خواهند از «پنجره» وارد شوند چون از «در» بیرون آمده اند.

کشف ذخایر در تهران و شهرستان ها طی چند روز گذشته و مسدود شدن 9221 حساب ارزی متقاضیان تحریک بازار ارز؛ دستگیری دو تبعه فرانسوی که خود را برای سازماندهی اغتشاش و ارتباط با کانال های ارتباطی داخلی آماده می کردند، نشان می دهد که کارآگاهان، نیروی انتظامی و دستگاه های نظارتی دست به کار شده اند. آنها اجازه نمی دهند اصلاحات اقتصادی روند تصمیم گیری را مختل کند.

مردم می گویند باید به این «سید» کمک کرد تا مشکل معیشتی حل شود. بنابراین افرادی که پاسخگوی مشکل دیروز معوقان بودند، اجازه حضور در کسوت طلبکاران امروز را نخواهند داشت.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا