عمومی

امکانات آموزشی رودهن با افزایش جمعیت منطقه همخوانی ندارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

امکانات آموزشی رودهن با افزایش جمعیت منطقه همخوانی ندارد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید احمد رسولی نژاد با حضور فرماندار رودهن، مدیران و مسئولان آموزش و پرورش رودهن با حضور مهرالله رخسارانی آنلاین معاون وزیر و رئیس سازمان اصلاح، توسعه و تجهیز مدارس از مدارس دماوند و فیروزکوه بازدید کرد. مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز تهران، خیر مدرسه ساز و برخی از اعضای شورای آموزش و پرورش رودهن و دیگر مسئولان در جمع خبرنگاران گفت:

رسولی نژاد می گوید: روز به روز بر جمعیت مسکن آنلاین مهرآباد رودهن افزوده می شود اما امکانات و فضای آموزشی بسیار محدود است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا در دو سال اخیر زمان زیادی از زمان خود را از دست داده است. اوماما سعی می کنیم در بقیه زمان ها اقدامات خوبی به خصوص در زمینه آموزش انجام دهیم.

وی افزود: یکی از مشکلات کمبود فضا برای آموزش و پرورش رودهن مراجعه اولیای دانش آموزان شهرستان بومهن است و مردم این شهرستان مشتاق ادامه تحصیل در رودهن به همراه فرزندان خود هستند. اکثر چالش ها و مسائل

رسولی نژاد گفت: امروز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان اصلاح، توسعه و تجهیز مدارس از پروژه های نیمه تمام و مدارس بازدید و مقرر شد آموزش و پرورش نیمه تمام حذف شود. پروژه ها است.

دکمه بازگشت به بالا