ورزش

السد به غرور خود باخت/ پرسپولیس آنالیز دقیقی از حریفش داشت

السد به غرور خود باخت/ پرسپولیس آنالیز دقیقی از حریفش داشت

طبق این گزارش شفافبیژن ذوالفقار نسب در مورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل السعد قطر در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر می کنم پرسپولیس در سالهای اخیر یکی از با ارزش ترین پیروزی ها را کسب کرده است. پرسپولیس با پیروزی مقابل آل سعد تمام اشتباهات را در فوتبال مرتکب شد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: اکنون کسانی که هوادار این تیم نبودند از پیروزی پرسپولیس مقابل آل سعد خوشحال هستند.

وی بر عملکرد این تیم تأکید کرد: پرسپولیس بسیار منطقی بازی کرد. پیروزی تیم تجزیه و تحلیل دقیق آنها را نشان داد. شاگردان گل محمدی فشار خوبی به حریف وارد کردند و برای هر 15 دقیقه برنامه مشخصی داشتند. تیمی که فشار زیادی را تحمل می کند مستحق پیروزی است

جلفگرانساب یادآور شد: مدافع پرسپولیس عالی بود. آنها تأثیرگذار هستند. پرسپولیس توانسته خیلی خوب بالغ شود. هافبک های این تیم دوندگی های زیادی داشتند. وقتی می توانید ستارگان فوتبال جهان مانند سانتی کازورلا را کنترل کنید ، در بهترین شکل جسمی و روحی قرار دارید.

وی همچنین از گل عیسی سا آل الكثیر صحبت كرد و گفت: مهاجم این تیم بسیار خوب بازی می كند. او دوید و خود را در محوطه جریمه دید. الکاتی حالا بوی گل تخت جمشید می دهد.

وی در مورد عملکرد شاگردان السعد خاویر قطر اظهار داشت: آنها کمی مغرور بودند. این تیم به افتخار بازیکنان و مربیان خود باخت. در چند دقیقه بازی آل سعد از پرسپولیس بسیار بهتر بود اما تیم پرسپولیس بازی را مدیریت کرد.

سرانجام ذوالفقار نسب پرسپولیس با اشاره به احتمال تحقق رویای پیروزی هواداران اظهار داشت: این کار بسیار دشواری است و از این پس نباید به فکر قهرمانی باشیم. از این تیم به معنای واقعی نمی توان انتظار هیچ چیز بیهوده ای داشت.

دکمه بازگشت به بالا