ورزش

افشاگری سرمربی از اختلاف نیمار و امباپه

افشاگری سرمربی از اختلاف نیمار و امباپه

کریستوف گوتیه سرمربی پاری سن ژرمن بار دیگر تفاوت نیمار و امباپه دو ستاره تیمش را روشن کرد.

جنجال نیمار و امباپه در پاری سن ژرمن یکی از موضوعات اصلی هفته های گذشته بوده است. مشکل از جایی شروع شد که رسانه ها مدعی شدند یکی از شروط تمدید قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن، فروش ستاره برزیلی است. بعداً اختلاف بین این دو بازیکن بر سر ضربات پنالتی و انتخاب نیمار در توئیت ها علیه ستاره فرانسوی به شایعات دامن زد.

گوتیه حالا در آستانه دیدار مقابل برست در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فرانسه مدعی است که این دو بازیکن در تمرینات مشکلی از خود نشان نداده اند و رابطه خوبی با هم دارند. سرمربی فرانسوی به خبرنگاران گفت: رابطه نیمار و کیلیان بسیار خوب است. من به شما اطمینان می دهم که آنها در تمرینات با یکدیگر هستند و اغلب با هم گرم می کنند. البته در جریان بازی اتفاقاتی افتاد و من روز گذشته با امباپه صحبت کردم و فکر می کنم او نیز با نیمار صحبت کرد.

گولتیه با اشاره به فشار زیاد در جریان بازی افزود: در بازی فقط دو ثانیه فرصت دارید تا تصمیم بگیرید و کیلیان روی توپ متمرکز بود. من مطمئن هستم که او پاس های مهمی را برای نیمار خواهد فرستاد و نیمار نیز در ازای آن همین کار را انجام خواهد داد. اما من از چند هفته پیش هیچ احساس منفی در مورد آن احساس نکرده ام.

بیشتر بخوانید:

251251

دکمه بازگشت به بالا