سلامت

افزایش غیرعادی گزارش خلبان‌ها از رویارویی با بشقاب پرنده‌ها

افزایش غیرعادی گزارش خلبان‌ها از رویارویی با بشقاب پرنده‌ها

اسا اعضای تیم از جمله فضانورد سابق اسکات کلی و 15 دانشمند و متخصص در علوم داده، فیزیک، نجوم، ستاره شناسی، اقیانوس شناسی و سایر رشته ها را معرفی کرد که یک مطالعه 9 ماهه را به عنوان پیشروی برای آینده انجام دادند. تحقیقات در مورد ماهیت یوفوها آغاز شده است.

اداره ملی هوانوردی و فضایی همچنین خاطرنشان کرد که بررسی جدید تنها بر داده ها و اطلاعات طبقه بندی نشده تکیه خواهد کرد.

این تحقیق جدا از تحقیقات گروهی است که چندین سال در پنتاگون (وزارت دفاع ایالات متحده) گزارش‌های خلبانان نیروی هوایی درباره یوفوها را بررسی می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

برخورد خلبانان نظامی ایالات متحده با بشقاب پرنده ها در سال های اخیر پس از تشویق پنتاگون به ثبت رؤیت های خود افزایش یافته است. بر اساس گزارش پنتاگون، تعداد برخوردهای گزارش شده در 20 سال گذشته به حدود 400 مورد افزایش یافته است که 11 مورد آن برخورد نزدیک بین جنگنده ها و اشیاء عجیب و غریب بود که با سرعت بالا و بدون سیستم پیشرانه خاصی در حال حرکت بودند.

البته گزارش دفتر اطلاعات ملی آمریکا (ODNI) و گروه ویژه پنتاگون در مورد اشیاء پرنده ناشناس که سال گذشته منتشر شد، نشان می دهد که هیچ مدرکی مبنی بر منشأ این اشیا از دشمن خارجی یا ماهیت فرازمینی وجود ندارد. ، اما در عین حال محققان نتوانسته اند علت اکثر پدیده ها را توضیح دهند.

5858

دکمه بازگشت به بالا