ورزش

افتخار خادم‌الشهدایی نگین ارزشمندی برای دانشگاه آزاد اسلامی

سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در دیدار با غلامرضا فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی از تلاش های وی و همکارانش در ساماندهی این سازمان تقدیر کرد. یک یادبود خدمات رسانی به شهدای دانشگاه.


بیشتر بخوانید:

شهید حسینی مهمان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند بود


وی با تشکر از گلمرضا فلاحی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در جلسه ای که در دفتر اداره کل حفظ آثار و نشر احکام دفاع مقدس استان برگزار شد، گفت: در این نشست با حضور در دفتر اداره کل حفظ آثار و نشر احکام دفاع مقدس، به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی اقدام شد. و همکاران به منظور برگزاری مناسب مراسم یادبود و تجلیل و استقبال از خانواده شهید حسین، موضوع شاهد بودن دانشگاه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

سید حسن هاشمی در این نشست گفت: عزت خادم الشهداء گوهر گرانبهایی است که سال هاست مورد استفاده قرار گرفته است. دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند درخشان.

افتخار خادم الشهدایی برای دانشگاه آزاد اسلامی گوهر گرانبهایی است

مدیرکل حفظ آثار و بیان ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی نیز در این نشست در خصوص مراسم باشکوه بزرگداشت شهدا و استقبال از خانواده شهید حسینی گفت: مادر گرانقدر این شهدا. با رضایت کامل این استان را ترک کرد.

گلمرضا فلاحی افزود: نامگذاری جاده، بزرگداشت و بزرگداشت، یادآوری برای حفظ کار شهدا و حضور در صحنه است.

جاوید علیزاده از شاهدان دانشگاه آزاد خراسان و مدیر امور ایثارگران نیز در این دیدار با اشاره به مقام معظم رهبری توضیح داد:

به گزارش آنا، در پایان این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با اهدای لوح سپاس از مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی قدردانی کرد. همکاران

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا