استانی

اعلام آمادگی شرکت عمران برای میزبانی از گردشگران نوروزی ۱۴۰۱

اعلام آمادگی شرکت عمران برای میزبانی از گردشگران نوروزی ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از کیش، اولین جلسه ستاد نوروزی این شرکت با حضور مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران و روسای کمیته های مختلف فرعی در محل ستاد برگزار شد. ، در جلسات شرکت راه حل هایی ارائه شد بهترین خدمات به مسافران نوروزی با رعایت موازین بهداشتی و همچنین تامین زیرساخت های لازم و الزامات ادارات مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت.

عبدالنبی شرفی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات که ریاست کمیته اصلی مسکن و خدمات رفاهی ستاد نوروزی سازمان منطقه آزاد کیش را نیز بر عهده دارد، با اعلام آمادگی برای دعوت از گردشگران در نوروز 1401 گفت: بر اساس پیش بینی ها و کنترل های انجام شده. در صورت تداوم شرایط فعلی تعداد زیادی از بومیان در نوروز امسال میهمان جزیره کیش خواهند بود.

وی افزود: توسعه فضاهای سبز و ایجاد طراوت و نشاط در مناطق شهری، رنگ آمیزی جداول و دیوارهای شهر، ارتقای کمی و کیفی خدمات حمل و نقل عمومی و برپایی چادر برای گردشگران از جمله این موارد است. ماه آینده اجرا می شود.

عبدالنبی شرفی با بیان اینکه از تمامی امکانات موجود برای میزبانی مناسب از مسافران نوروزی استفاده می شود، افزود: هماهنگی درونی اداره و تعامل دلسوزانه کمیته های مختلف با برنامه ریزی صحیح و انضباط کاری، مسافران کیش را وادار می کند تا از خدمات شهری مطلوب در نوروز امسال برخوردار شوند.

ارائه مراسم نوروزی برای تهیه مایحتاج و تامین اعتبارات لازم، آماده سازی کمپ ها و زیرساخت های لازم اعم از فروشگاه های بهداشتی و عرضه مواد غذایی در این مناطق و ارائه خدمات قیمت گذاری در این مجتمع های مسکونی، ارائه راهکار برای رفع شرایط ناشی از بارندگی شدید و مدیریت بحران، اقامه نماز و روزانه از دیگر موارد ایجاد بسته های فرهنگی با دعا، مستندسازی فعالیت های کمیته های مختلف و ارائه اطلاعات دقیق در سطح ملی و محلی است.

گفتنی است در این جلسه برای رؤسا و اعضای کمیته های مختلف زیرمجموعه ستاد نوروزی شرکت عمران، آب و خدمات ضوابطی صادر شد.

46

دکمه بازگشت به بالا