سلامت

اعتراض مهران احمدی به تاکیدها بر ساخت پروژه های تصویری در اوج کرونا

اعتراض مهران احمدی به تاکیدها بر ساخت پروژه های تصویری در اوج کرونا

مهران احمدی – بازیگر و کارگردان – به نامه وزیر بهداشت به مدیر صدا و سیما پاسخ داد که خواستار تولید سریال ها و برنامه های تلویزیونی طبق پروتکل های بهداشتی در روزهای کرونا است.

به گزارش دنیای 77 ، مهران احمدی در اعتراض به احتمال اجرای پروژه های بصری و نمایشی در روزهای کرونا مقاله ای خطاب به وزیر بهداشت نوشت:

“آقای وزیر ، لطفاً مراقب خود و خانواده محترمت باشید
و لطفاً درمورد هر کاری که مهارت ندارید ، توضیحی ندهید. به استثنای کار یک بازیگر ، شما اطلاعات کافی دارید که پروتکل های بهداشتی نمی توانند آن را دنبال کنند یا نمی کنند. اما یک بار که برای یک دقیقه به صحنه آمدید و جان خود و خانواده ما را به خطر انداختید. بنابراین اگر نمی دانید ، بدانید که ما نمی توانیم ماسک بزنیم ، نمی توانیم پروتکل های بهداشتی را به درستی دنبال کنیم ، غذا و پذیرایی که به ما داده می شود نیز تحت کنترل و نظارت ما نیست و همچنین سفر ما نیز نیست.

چند بار در روز ، انواع افراد و دلایل مختلف سر ، صورت و لباس و ابزار ما که ابزار ما هستند ، و ما هر شب با ترس آورها می خوابیم.

دلمان برای آغوش بچه هایمان تنگ شده است. تمایل به دیدن مادران و پدران ما از ترس آلوده شدن آنها ، کبد ما را به آتش کشیده است. شما از صنعت بازیگری و فیلم چه می دانید و اظهارات چنین هوشمندانه ای چه خطری دارد؟

آیا می دانید چند فیلمساز و خانواده های آنها تحت تأثیر قرار گرفته اند؟ شما نمی دانید چه تعداد بازیگر و بازیگر درجه یک در این قسمت از پایتخت منطقه جان خود را از دست داده اند. شما نمی دانید که ما چقدر فشار و درد کشیده ایم.

شما به جای تعیین حقوق فقیرترین بازیگران فیلم برای اطمینان از حداقل دستمزد آنها در دوران بیکاری ، دستور ادامه سریال را می دهید. قبر پدرم و امثال من ، هر فاجعه ای که ما را به جهنم و بار قسمت پایین زعفران می کشاند
آنها به جای تلاش برای بهبودی ، در غم و اندوه خود غرق می شوند و بنابراین شکست بیشتری را تجربه می کنند.

از سوی دیگر ، دکتر جالی ، رئیس ستاد مبارزه با فساد اداری کرونا ، دستور تعلیق دو هفته ای برای کارهای سینمایی و تلویزیونی را صادر کرده است تا بتوانیم پیک کرونا را قطع کنیم و اوضاع تا حدودی نامتعادل شود.

اگر همه ما به اطاعت از دستورات این ستاد فکر نمی کنیم ، افسوس برای افرادی که از این قانون پیروی نمی کنند!
“بله ، شما درست می گویید ، تاج این کشور را نمی توان به این حساب واریز کرد.”

به گزارش دنیای 77 ، در روزهای اخیر شاهد واکنش های مختلف مقامات بهداشتی در مورد شرایط ادامه ساخت پروژه های ویدیویی در اوج بحران کرونا بوده ایم.

علیرضا جالی ، مدیر عملیات مدیریت تاج و مدیر رادیو و تلویزیون و در نامه ای جداگانه به وزیر فرهنگ و راهنمای اسلامی خواستار توقف دو هفته ای پروژه های در دست اجرا و از سرگیری این پروژه ها با رضایت کامل روند بهداشت و نظارت دقیق شد. .

در همین حال ، سعید سعید نمکی وزیر بهداشت در نامه ای به مدیر صدا و سیما ضمن خواندن تولید سریال ها و برنامه های تلویزیونی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی ، تولید این پروژه ها را برای شرایط کرونا ویروس موثر و کارآمد دانست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا