عمومی

اعتبار لازم برای کمپ ماده ١۶ اختصاص یافت/معتادان متجاهر جمع شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اعتبار لازم برای کمپ ماده ١۶ اختصاص یافت/معتادان متجاهر جمع شوند - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، رضا نجاتی بعدازظهر سه شنبه در نشست هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان اظهار داشت: اعتیاد فقط مختص افراد خاصی نیست، کسانی که در این گل و لای گرفتار می شوند می توانند همه چیز داشته باشند اما دروغ. این داروهای خانه سوز آنها را جذب کرده است.

وی با بیان اینکه مسئولان حاضر نباید تعداد جلسات بیشتری را درخواست می کردند، افزود: این جلسات در صورت اجرایی شدن مصوبات موثر است.

نجاتی با اشاره به استعمال علنی مواد مخدر توسط برخی معتادان در سطح شهر، گفت: معتادان در سطح شهر موجب انحطاط نظام جامعه می شوند و مصرف آنها در سطح شهر جرم است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به فعالیت های جمع آوری قلیان تصریح کرد: امروز همه بوستان های ما تبدیل به قلیان سرا شده اند و متولیان امر باید پاسخگو باشند.

نجاتی با تاکید بر اینکه جمع آوری معتادان باید در دستور کار قرار گیرد، خاطرنشان کرد: کسانی که در جلسات حضور می یابند باید پیگیر باشند تا از مصوبات جلسات گذشته کاملا مطلع باشند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: همه برنامه هایی که دستگاه ها در امر مبارزه با مواد مخدر اعلام می کنند خوب است اما اگر این برنامه ها موثر واقع نشد باید تاثیر لازم را داشته باشد و تغییر کند.

نجاتی گفت: برای بررسی وضعیت اجرای برنامه های اعلام شده باید بازرسی هایی انجام شود.

وی در خصوص کمپ های ماده 26 گفت: زندانیان در اردوگاه های ماده 96 حقوق خوبی دریافت کرده اند و قرار است معتادان متجاهر به سرعت جمع آوری شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان یادآور شد: ادارات باید برنامه ویژه ای برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند نه صرف جلسات.

نظاتی با تاکید بر لزوم رعایت شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری گفت: باید فعالیت های موثری انجام دهیم که مبنای علمی داشته باشد.

وی با اشاره به مشارکت دستگاه های فرهنگی در امر مبارزه با مواد مخدر، حضور دستگاه های فرهنگی در این جلسات را برای فرهنگ سازی در بین مردم ضروری دانست.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان تاکید کرد: گروه های مردم نهاد و فضای مجازی با فرهنگ سازی خود می توانند خطر اعتیاد اجتماعی را کاهش دهند.

نجاتی می گوید: باید تنها در جلسات تصمیم گیری شود اما کافی نیست و باید برای فرهنگ سازی مردم اقدام لازم انجام شود.

دکمه بازگشت به بالا