استانی

استعدادیابی ورزشی در روستاها جدی گرفته شود

گزارشگر ورزشی بارنه از قزوین؛ عصر روز پنجشنبه با حضور عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، مراسم اهدای جوایز قهرمانان لیگ رده های سنی مختلف، ورزشکاران، پیشکسوتان و قهرمانان فصل فوتسال و فوتبال قزوین 1400 و 1401 برگزار شد. استان، حسین باجیوند رئیس هیئت فوتبال و پور اسماعیل مدیرعامل باشگاه شمس آذر و غفاری مدیرعامل باشگاه فوتبال غفاری تاکستان در سالن کوثر قزوین برگزار شد.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان در این خصوص گفت: با همکاری و تلاش مدیران، مریبان، ورزشکاران و روسای هیئت ها اقدامات عمرانی، کسب مدال در مسابقات و برگزاری دوره های آموزشی انجام شده است که خوشبختانه اداره ورزش استان از رتبه 2 به 3 ارتقا یافته است.

وی افزود: فوتبال ویترین ورزش کشور است و امروز در بعد سیاسی و اقتصادی دنیا تاثیرگذار است و بسیاری از کشورها با قهرمانی کشور خود را معرفی و شناسایی می کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: امروز تکنولوژی و علم روز در فوتبال تعیین کننده است و باید برای توسعه و پیشرفت از آن بهره ببریم وگرنه از دنیا عقب می افتیم.

image_2022_7_21-18_39_14_610_Vk8

ما تمرینات ورزشی را بسیار جدی می گیریم

علایی مقدم بیان کرد: برگزاری دوره های آموزشی در بخش های مربیگری و داوری را برای توسعه ورزش ضروری می دانیم و در سال های اخیر کارهای زیربنایی بزرگی در حوزه فوتبال انجام شده که نتایج آن در آینده مشخص خواهد شد. سال ها.

وی گفت: با تشکیل کلاس های مختلف داوری و مربیگری برای بخش ABCD توانسته ایم شرایط آموزشی استان قزوین را در زمینه فوتبال ارتقا دهیم و حضور هیئت فوتبال استان در این زمینه بسیار موفق بوده است. بازیوند.”

این مسئول بیان کرد: در حال برگزاری کلاس های مربیگری فوتبال در کنفدراسیون آسیا در استان هستیم و آمادگی برگزاری کلاس های بین المللی را نیز داریم.

علایی مقدم یادآور شد: معتقدیم با تداوم کلاس های آموزشی برای ورزشکاران می توان فوتبال بصیرتی را در استان شکل داد و افراد بیشتری را به این رشته جذب کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با راهیابی تیم ملی به جام جهانی شاهد یک سال پرنشاط فوتبالی خواهیم بود و میلیون ها بیننده روی فوتبال تمرکز خواهند کرد و این فرصت می تواند به شناسایی استعدادهای ورزشکاران ایرانی کمک کند.

وی بیان کرد: قزوین ورزشکاران بزرگی را به تیم ملی معرفی کرد و امروز معتقدیم ده ها نفر مانند جهانبخش را می توان شناخت و به تیم ملی افتخار کرد.

image_2022_7_21-18_39_9_247_VBG

ما از حامیان مالی در ورزش قدردانی می کنیم

علایی مقدم با تشکر از حضور حامیان مالی در ورزش گفت: خوشبختانه با درک خوب فعالان اقتصادی امروز شاهد حضور حامیان مالی در عرصه ورزش و حضور آقای پور اسماعیل در باشگاه شمس آذر هستیم. غافری در تیم تاکستان و تیم کراپ الوند فوتبال و فوتسال بازی شاهد رشد و شکوفایی است.

وی در ادامه افزود: حضور موفق تیم فوتسال کراپ الوند در لیگ برتر و روند رو به رشد تیم فوتبال شمس آذر ما را امیدوار کرده است که این تیم با هدف گذاری شده وارد لیگ برتر شده و شاهد حضور پرشور دوستان باشیم. در استادیوم ها

عالی مقدم توسعه متوازن فضاهای ورزشی در شهرها را در کشف استعدادهای ورزشکاران موثر دانست و گفت: کسانی که در توسعه سلامت و ورزش جوانان مشارکت داشته اند برای ما اهمیت ویژه ای دارند و با کمک مدیر عامل باشگاه شمس آذر نصب چمن مصنوعی در قزوین انجام شد سال تعطیل شد، آن را احیا کردیم و آکادمی فوتبال تشکیل شد که ارزشمند است.

وی همچنین افزود: آقای غفاری اتحادیه کارگری را در شهرستان تکستان فعال کرد و آینده درخشانی را برای تیم فوتبال این شهرستان متصوریم.

این مسئول ورزشی گفت: با تلاش های صورت گرفته در دو سال گذشته 19 زمین چمن مصنوعی افتتاح شده و چند زمین دیگر نیز در دست احداث است که زیرساخت های مناسبی را برای ورزش در هر سنی فراهم می کند.

image_2022_7_21-18_38_54_882_A5E

استعدادیابی برای ورزشکاران روستایی باید جدی گرفته شود

علایی از مربیان فوتبال و فوتسال استان مقدم خواست در راستای استعدادیابی ورزشی در روستاها تلاش بیشتری کنند و افزود: خوشبختانه زیرساخت های لازم در روستا مهیا شده و به زودی این روستا جام پرچم را برگزار می کند که به نوعی انجام می شود. مسابقات مینی فوتبال روستایی که می توانیم در روستا برگزار کنیم. بیایید زمین چمن مصنوعی را سازماندهی کنیم.

وی همچنین بیان کرد: با راه اندازی خانه های ورزش روستایی توانسته ایم به روستائیان فرصت تمرین بدهیم و به نظر می رسد استعدادهای زیادی در روستا به خصوص در فوتبال وجود دارد که باید توسط مربیان شناسایی و آموزش داده شود. به تیم ها داده می شود. فوتبال را معرفی کنید.

مدیرکل ورزش و جوانان استانداری قزوین یادآور شد: هیئت فوتبال استان شهامت دارد و مسئولیت هتل ورزش را برعهده گرفته و سایر روسای هیئت های فوتبال و فوتسال نیز با عشق و بدون هزینه تلاش های ارزنده ای انجام می دهند. که ما از آن سپاسگزاریم.

image_2022_7_21-18_38_54_260_6به عنوان مثال

وی گفت: از مربیان می خواهم که روی جنبه های فرهنگی ورزشکاران کار کنند تا ورزشکاران متعهد و با اخلاق به جامعه ورزش تحویل داده شوند.

در ادامه به ورزشکاران و مربیان برجسته و تیم های منتخب فوتبال و فوتسال در مسابقات مختلف جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا