عمومی

استراتژی اسرائیل با استقامت شهدای مدافع حرم در بن بست قرار گرفت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

استراتژی اسرائیل با استقامت شهدای مدافع حرم در بن بست قرار گرفت - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

طبق این گزارش خبرنگار آنلاین ، کلیباف عصر از محمد باک جمعه به یاد سالگرد تسلیم شد در خرمشهر جزر و مد آرامگاه شهید سردار سلیمانی با اشاره به تلاش های این ژنرال شجاع جهان اسلام برای تحقق ایدئولوژی قدس ، اظهار داشت: نام سردار سلیمانی برای همیشه با روز قدس همراه خواهد بود و تسلیم شد خرمشهر درگیر است.

وی این رقم را ذکر کرد پذیرفتن قانون نامشروع ، سرکوبگر و قاتل در سال 1948 ، قدرتهای استعماری انگلیس و آمریکا در سرزمین های فلسطین افزودند: “از زمان تأسیس این دولت نامشروع بحران و ناآرامی هایی رخ داده است.”

عضو مونتاژ شناخت موفقیت روش این سیستم شیطانی روز به روز قوی تر شده است توانایی تحمل و تقابل وی افزود: هیچ توجیهی از طرف کشورهای عربی و اسلامی وجود ندارد ، وی افزود: عزم کشورهای عربی در دهه 0. تقابل این منجر به شکست رژیم صهیونیستی شد سرانجام این یک سیستم شرور است قسمت این کشور بیشتر سرزمین های فلسطین و صحرای سینا را اشغال می کند.

کالیباف گفت: “در آن زمان این کشورها مربوط به ابرقدرت ها بوده و هیچ شباهتی با هم ندارند ، به فرهنگ اسلامی و قرآنی تکیه نمی کردند.”

او نام را داد جمعه پایان ماه رمضان ، معروف به “روز قدس” ، نشانه خرد ، بینش و ایمان است عمق امام خمینی (ره) می دانست و افزود: این مناسبت هر سال شجاع بیشتر و بیشتر به یک کشور اسلامی تبدیل شد انبساط او دید که همه آزادیخواهان جهان با این جنبش هستند.

عضو مونتاژ شناخت موفقیت روش وی با اشاره به تشکیل گروههای اسلامی مانند “حماس” و “جهاد اسلامی” گفت: جهت بعضی از گروه ها فقط جنگ ولی و همچنین دیگران با مسئله مبارزه کنید آنها همچنین سیاست را اداره می کردند ، دیگران نیز از این پرونده پیروی کردند صحبت مسئولیت پذیری

سردار سلیمانی ، سنت های نگاه الهی از تی ها استفاده می کند تقابل او با استکبار رفت

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمان با مقداری نیرو وارد جبهه قدس شد تقابل آنها آن را نزد صهیونیست ها نگه ندادند ، وی افزود: سردار شهید سلیمانی از این فرصت استفاده کرد که سنت های سیک را تخریب کند تقابل او با استکبار رفت.

کلیباف خاطرنشان کرد: این جنگ 33 روزه منجر به صهیونیست ها شد آینده نگری سردار سلیمانی حتی یک متر هم نمی تواند وارد خاک لبنان شود تجاوز او به نرمی گفت: زندگی این سیستم فجیع به دو بخش تقسیم می شود دپارتمان شاید؛ قسمت اولین 35 سال گذشته است سلطه و قدرت او توسط آمریکا و کسانی که پیروی می کنند آزار و اذیت به جامعه جهانی ، آن دوران را تقویت کنید ضعف کشورهای اسلامی و عربی نیز بودند.

او ادامه داد: ولی بخش دوم به دوره پس از پیروزی انقلاب می پردازد ایران اسلامی این افتخار 35 مسلمان به حساب می آید .در این دوره ، ملل و کشورها مسلمان قیام کردند و در یک زمان دولت صهیونیستی تأسیس کردند. سقوط وقت ملاقات آنها دادند.

زنگ تفريح استراتژی با اسرائیل آینده نگری سردار سلیمانی

کلیباف می گوید: با اعلام روز قدس و وارد سردار سلیمانی و مجاهدین آن را دوست دارند این ژنرال شجاع ، استراتژی دولت صهیونیستی شکست خورد.

او می گوید که طراحی راهبردی با اسرائیل تحمل شهدا در حال محافظت از حرم در حال مرگ هستند وقت ملاقات گرفته شده ، افزود: صحنه شما اکنون یک قدرت نظامی در سرزمین های اشغالی اسرائیل هستید محصور شده و این رژیم با بحران روبرو است.

عضو مونتاژ شناخت موفقیت روش در زمینه تخریب ثبات سیاسی درباره اسرائیل گفت: “امروز این دولت ترسناک و نامشروع است که دارای یک بحران هویت است.” صورت است.

او هدف این توافق است قرن بن بست را بشکنید راهبردی اسرائیل می گوید ایالات متحده در این طرح “شکست شدید” را متحمل شده است ، اگرچه کشورهایی مانند مصر و عربستان سعودی شکست خورده اند. جهت آنها با آنها هستند.

کلیباف با اشاره به ویژگی های سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: ما باید نمونه این سردار قهرمان جهان اسلام را دنبال کنیم ، زیرا او تمام تلاش خود را برای تحقق آرمان های انقلاب انجام داد.

او می گوید که که در اراده خالق دولت صهیونیستی در 25 سال آینده از چهره زمین ناپدید می شود و می افزاید: “اسرائیل می خواست در مرزهای ما باشد.” آژانس جستجو کردن ولی این رویای آنهاست همکاران تحقیق مبارزان مجاهدین و جبهه اسلامی از اینجا امکان پذیر نیست شبه قاره هندوستان به گوش اسرائیل با همه نیروهایی که با آنها می جنگند.

دکمه بازگشت به بالا