سلامت

از کجا بفهمیم گوشی‌مان تحت کنترل است؟

از کجا بفهمیم گوشی‌مان تحت کنترل است؟

برنامه های هک و جاسوسی می تواند بسیار خطرناک باشد. دانستن نحوه هک کردن یا نصب نرم افزارهای جاسوسی بر روی تلفن شما می تواند بسیار مفید باشد. تلفن و رایانه ما دو وسیله اصلی ارتباطی هستند که هر روز از آنها استفاده می کنیم. بنابراین اگر کسی تلفن شما را هک کرد. دسترسی به اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل و شماره تلفن (از لیست تماس شما) ، تصاویر ، فیلم ها ، اسناد و پیام های متنی می تواند بسیار خطرناک باشد. اما علائم نصب جاسوس افزارها یا برنامه های هک چیست؟

باتری تلفن شما به سرعت تخلیه می شود

علامت بارز هک شدن تلفن شما این است که باتری تلفن شما خیلی سریعتر از آنچه لازم است در حال شارژ شدن است. در حقیقت ، از آنجا که نرم افزارهای جاسوسی تلفن همیشه فعال است ، از انرژی زیادی استفاده می کند و باتری شما را پردازش می کند.

تلفن شما خیلی گرم است

علاوه بر سرعت زیاد در شارژ تلفن همراه ، گاهی اوقات تلفن شما بیش از حد داغ می شود که احتمال دارد سریعتر از حد معمول داده های اینترنت مصرف کند.

شما پیام های خطرناک و مشکوکی دریافت می کنید

ممکن است برای حضور در مهمانی ناشناس پیامی دریافت کرده باشید ، پیوندی از شما پول می خواهد ، افراد ناشناس ممکن است اطلاعات شخصی شما را بخواهند و بسیاری موارد مشابه می توانند خطرناک باشند.

شما از شارژ عمومی استفاده کرده اید

درست است که امروزه در بسیاری از کافه ها و مراکز عمومی ایستگاه های شارژ وجود دارد اما بعضی اوقات هکرها اطلاعات کاربران را با کمک درگاه های USB سرقت می کنند ، بنابراین بسیار مراقب باشید که گوشی خود را در مکان های ناشناخته با USB شارژ نکنید.

از یک شماره ناشناس یک تماس یا متنی دریافت کنید

ممکن است تماس ها و متون ناشناخته و خطرناک تری دریافت کنید ، ممکن است شماره هایی به دفترچه تلفن شما اضافه شود که نمی دانید ، که می تواند نشانه ای بسیار خطرناک باشد. ممکن است تلفن شما جاسوسی نصب کرده باشد که می تواند شما را در معرض خطر قرار دهد.

17302

دکمه بازگشت به بالا