عمومی

از مناظرات ۹۶ تا همنشینی سران سه قوه

9 بدهی که از بحث شروع می شود تا رضایت رهبران سه قوه

در سالی که مجلس ملی یازدهم با دولت دوازدهم همکاری خواهد کرد ، مشکلات هر دو کشور ، اختلافات بین دو قدرت و تاریخ رقابت سیاسی و لزوم همکاری و همکاری بین دو نهاد مشخص است.

به گزارش دنیای 77 ، م Etemadonline وی می نویسد: “در شرایطی كه پارلمان ظاهر خود را از نظر سیاسی كاملاً تغییر داده است و به نظر می رسد كه این موضوع انگیزه خاصی برای تشدید درگیری سیاسی ایجاد كرده است ، رهبران این سه نیرو باید با احتیاط عمل كنند كه اجازه همکاری را می دهد.” در درون نیرو ، نه تنها مسدود خواهد شد بلکه بیشتر رشد خواهد کرد. در واقع ، اکنون روسای سه شاخه وجود دارد که باید تلاش کنند فضای سیاسی را به عنوان رهبران سه نهاد اصلی کشور از یک سو و شخصیت های برجسته و تأثیرگذار سیاسی از جریان های مختلف کنترل کنند. این سه نفر علاوه بر اضافه کردن آقای کلیباف به آقای رئیسی و آقای روحانی ، باید بدانند که همکاری آنها دیگر جلسه انتخاباتی سال 1996 نیست بلکه یک نشست رهبران سه قوه است و اختلاف نظر رسمی بین این دو وجود دارد. عمق زیادی دارد. این بدان معنی است که ما برای پیوستن به سه نفر در سال 1996 و اکنون در سال 1999 با دو چارچوب متفاوت روبرو هستیم.

نکته مهم امروز این است که کشور ما به دلیل تحریم های خارجی سخت می جنگد و اخیراً کرونا درحال گسترش است و ظرفیت تحمل مشکلات بیشتر را ندارد. بنابراین ، صنعت روسای سه قوه نباید در نتیجه یک چرخه بی ثمر این مسائل را به مشکلات و بهانه‌های سیاسی تبدیل کند. این بدان معنی است که به هر طریق نادیده گرفتن اختلاف سلیقه یا محدود کردن حق قانونی مجلس و نمایندگان مجلس برای نظارت بر دولت است. این به معنای برنامه ریزی بیشتر در مورد موضوعات فعلی کشور است. بدون شک ، مشکلات کشور نه تنها در سال آینده حل می شود ، بلکه مجموعه روابط بین سه قدرت در این زمان نشان می دهد که چگونه ما در دستیابی به این مشکلات پیشرفت خواهیم کرد و چقدر به نفع توده ها خواهیم بود. .

دکمه بازگشت به بالا