حوادث و رویداد

از خودروهای “احتیاط” آتش نشانی چه می دانید؟

از خودروهای "احتیاط" آتش نشانی چه می دانید؟

در برخی موارد ، خودروهای آتش نشانی مانند سایر وسایل نقلیه دارای مشکلاتی هستند. اگر نقصی در اتومبیل وجود داشته باشد ، به یک تعمیرگاه ارسال می شود. از آنجا که ماشین های آتش نشانی به تعمیرگاه ها اعزام می شوند و با کاهش تعداد وسایل نقلیه در ایستگاه آتش نشانی ، عملیات ایستگاه کاهش می یابد ، بنابراین وقتی خودرویی به تعمیرگاه اعزام می شود ، نیروهای آتش نشانی برای ارائه خدمات بدون وقفه خودروی جایگزین را به ایستگاه می فرستند. .

مجیا کربلایی در گفت وگو با دنیای 77 ، در این باره گفت: ماشین های آتش نشانی وسیله استراتژیک هستند و هر ایستگاه تعداد مشخصی وسیله نقلیه دارد.

وی افزود: اگر خودرویی نیاز به تعمیر داشته باشد ، باید به تعمیرگاه ارسال شود و از این طریق تعداد خودروهای ارسالی به تعمیرگاه به ایستگاه کاهش می یابد. طبیعتاً اگر تعداد وسایل نقلیه در یک ایستگاه کاهش یابد ، بازده ایستگاه نیز کاهش می یابد. بنابراین ، برای جلوگیری از افت کارایی ، وقتی مشکلی برای یک وسیله نقلیه پیش می آید ، بلافاصله یک وسیله نقلیه جایگزین به ایستگاه اعزام می شود.

مدیر فنی سازمان آتش نشانی تهران گفت: کاهش تعداد وسایل نقلیه حاضر در یک ایستگاه باعث کاهش کارایی آن ایستگاه می شود. بنابراین ، در صورت نقص هر یک از وسایل نقلیه ، یک وسیله نقلیه جایگزین بلافاصله به ایستگاه مربوطه اعزام می شود.

کربلایی می گوید به وسایل نقلیه این بخش از سازمان آتش نشانی ، وسایل هشدار یا کمک گفته می شود؟ وی گفت: با ارسال وسیله نقلیه جایگزین ، امکان بهره برداری از ایستگاه باقی می ماند. این اتومبیل ها مانند سایر اتومبیل های سازمان آتش نشانی هستند ، از طرف دیگر ، ما باید زمان خوبی را برای تعمیر خودرو اختصاص دهیم و اگر کاهش خودرو در ایستگاه باعث شود ما سریعتر یک ماشین را تعمیر کنیم ، وقت کافی خواهیم داشت بعداً ماشین مشکل را تعمیر کنید. با احتیاط و رعایت انجام شد.

وی با بیان اینکه وسواس زیادی باید برای تعمیر ماشین های آتش نشانی صرف شود ، گفت: اگر خودرویی مشکلی داشته باشد و با دقت تعمیر نشود بعداً تصادف می کند. به عنوان مثال ، اگر در ترمزهای خودرو مشکلی وجود دارد ، باید توسط مهندسان بازرسی ، تعمیر و سپس پس از آزمایش بازرسی و به سرویس برسد.

مدیر فنی ، وسایل نقلیه و تجهیزات آتش نشانی تهران درباره تعداد خودروهای هشدار دهنده سازمان آتش نشانی گفت: “تعداد زیادی خودرو هشدار دهنده در هشت منطقه عملیاتی داریم. این وسایل نقلیه در نظر گرفته شدند تا اگر هر وسیله نقلیه ای از ایستگاه خارج شد ، جایگزین کنید. “مالیات.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا