حوادث و رویداد

ارسباران همچنان می‌سوزد – دنیای 77

ارسباران همچنان می‌سوزد - دنیای 77

دنیای 77 / آذربایجان شرقی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: این آتش سوزی در ساعت 4 بعدازظهر دیروز دوباره در منطقه تاکانلو در شهرک خداآفرین رخ داد و همچنان ادامه دارد.

محمد Baker Honnermand در توضیح این حادثه به دنیای 77 گفت: یک هلیکوپتر هلال احمر به دستور استاندار آذربایجان شرقی به منطقه اعزام شده است و بالگرد برای آتش نشانی لازم است.

وی افزود: ما از وزارت دفاع هلیکوپترهای هلی کوپتر و ارتش ، سازمان آتش نشانی تبریز و تیم نجات کوهستان هلال احمر استان درخواست کرده ایم تا فردا صبح نیروهای امدادی جدید را به منطقه اعزام کنند.

وی با بیان اینکه هنوز میزان خسارت ناشی از آتش کنترل نشده برآورد نشده است ، افزود: معاونان منابع طبیعی میزان خسارت ناشی از آتش سوزی را با استفاده از UTM تخمین و اعلام می کنند.

در پایان ، هونبارار اظهار داشت: “جنگل ارسباران یک منبع ملی است و به ثبت ملی رسیده است ، بنابراین از مردم ، کشاورزان و گردشگران می خواهیم اقدامات ایمنی را رصد کنند و از خاموش شدن آتش پس از خاموش کردن اطمینان حاصل کنند و کولرهای شیشه و پلاستیک را از بین ببرند.” از طبیعت خودداری کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا