استانی

ارزش افزوده بیمه‌های صنایع باید به خوزستان برگردد

ارزش افزوده بیمه‌های صنایع باید به خوزستان برگردد

دنیای 77 / خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به فعالیت شرکت های بزرگ صنعتی در استان خوزستان گفت: شرکت های صنعتی خوزستان بزرگ و ملی هستند. شعب بیمه از تهران و شهرهای مختلف بیمه این شرکت ها را رد می کنند ، این یک مشکل است زیرا حداقل ارزش افزوده بیمه صنعتی باید به استان خوزستان بازگردد.

گلامرضا شریعتی در جلسه امروز بررسی مشکلات و توانمندی های بیمه خوزستان در حضور مدیران بیمه و اقتصادی در استان خوزستان گفت: طی دهه گذشته خدمات بیمه رشد چشمگیری داشته اند. هرچه افراد تمایل بیشتری به بیمه کردن داشته باشند ، در کنترل خسارت تصادفات در دهه های آینده موفق تر خواهیم بود.

به گزارش دنیای 77 ، وی افزود: هرچه سطح خدمات بیمه افزایش یابد ، تقاضا برای بیمه نیز افزایش می یابد ، بنابراین علاوه بر ترویج فرهنگ استفاده از بیمه ، سطح خدمات بیمه نیز باید افزایش یابد.

شریعتی با اشاره به تولید گسترده محصولات کشاورزی در خوزستان اظهار داشت: باید اقدامات بیشتری در زمینه بیمه کشاورزی انجام شود. این به کشاورزان کمک می کند تا بتوانند امرار معاش کنند و همچنین صنعت بیمه را گسترش دهند.

وی افزود: قبل از سیل سال 1998 ، ما با برکت بیما توافق کردیم و تعداد زیادی از خانه های روستایی استان خوزستان بیمه شدند.

استاندار خوزستان گفت: علاوه بر کمک دولت ، 750 میلیارد پوند از مناطق روستایی به بیمه روستایی کمک شد.

وی افزود: سه ماه پس از وقوع سیل ، برکت یک میلیارد تومان برای تعمیر خانه های بیمه پرداخت کرده و تاکنون 153 هزار واحد مسکونی روستایی در استان خوزستان در برابر حوادث طبیعی بیمه شده اند و این کار همچنان ادامه دارد.

شریعتی با اشاره به وقوع بلایای طبیعی و خسارات گسترده ناشی از این قانون گفت: اعمال بیمه بلایای طبیعی در ساختمانهای مسکونی امری ارزشمند است.

شریعتی می گوید: شرکت های صنعتی خوزستان بزرگ و ملی هستند. شعب بیمه از تهران و شهرهای مختلف بیمه این شرکت ها را رد می کنند ، این یک مشکل است زیرا حداقل ارزش افزوده بیمه صنعتی باید به استان خوزستان بازگردد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا