عمومی

ارائه پیشنهاد ممنوعیت ورود و خروج به گیلان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ارائه پیشنهاد ممنوعیت ورود و خروج به گیلان - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مه ، ارسلان جاره در جلسه فوق شامگاه سه شنبه عالی ستاد استان کرونا با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان گفت: پایبندی به دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشت عمومی و کاهش شدید توانایی انتقال ویروس جهش یافته کرونا دلتا مهمترین چیز گسترش پنجمین قله کرونا در گیلان است.

وی با بیان اینکه طبق اعلام وزارت بهداشت میزان رعایت پروتکل در استان گیلان به زیر 40 درصد رسیده است ، افزود:

فرماندار گیلان با اشاره به درخواست رهبری وزیر بهداشت و تشکیل جلسه اردوگاه ضد عملیات کرونا برای بررسی این درخواست ، گفت: “تصمیم به مقر بعدی کرونا موکول شد.”

او اصرار دارد که از شکل اجتناب کند گیری وی در ادامه افزود ، مونتاژ گسترده در داخل خانه ، استفاده از ماسک ، شستشوی مکرر دستها ، حفظ فاصله و تغییر شیوه زندگی کرونا.

ماسک گفت: ژار خواستار افزایش فعالیت های فرهنگی با رویکرد مثبت و تبلیغ گسترده آنها در محتوای خلاقانه و خلاقانه رسانه ای و فضای مجازی شد.

تقویت کنترل فعالیت های صنفی

او گفت: “همه عادی شده اند.” گیری وی گفت: این بیماری مشکلات زیادی را در جامعه ایجاد می کند.

ژار بر لزوم بستن رستوران ها ، قلیان ها ، کافه ها ، طاق ها و سایر مراکز سرپوشیده تحت پوشش هلال احمر تأکید کرد و گفت: “فرمانداران باید هشدار داده و اصناف برای مدیریت گروه های کاری محدود حرفه ای تحت نظارت دقیق قرار گیرند.”

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 0 درصد تخت های بیمارستانی برآورد شده برای شرایط کرونا در استان اشغال شده است ، گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ، بیمارستان خصوصی و تامین اجتماعی ، تهیه تخت و تجهیزات برای درمان بیماران ، خدمات تا کنون انجام شد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه توزیع واکسن در استانها و شهرستانها باید متناسب با جمعیت ، تقاضا و ثبت نام باشد ، افزود:

وی گیلان را قدیمی ترین استان کشور توصیف کرد و به انتظار برای تسریع روند واکسیناسیون و ایمن سازی برای سن انسان اشاره کرد و افزود: کسب رتبه بالاتر.

وی با تاکید بر لزوم تعطیلی مهمانسرای دفتر و عدم پذیرش مسافران ، گفت: “فرمانداران باید چشم انداز گردشگاه و تعطیلی هفتگی بازار را داشته باشند.”

دکمه بازگشت به بالا