حوادث و رویداد

ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه تیمهای سحاب به ۱۳۰ هزار گردشگر

ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه تیمهای سحاب به ۱۳۰ هزار گردشگر

رئیس سازمان جوانان هلال احمر در ایام نوروز از ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه به جوانان گروه سحاب برای 130 هزار گردشگر در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش دنیای 77، دکتر محمد گلفشان وی با اشاره به فعالیت تیم 2 نفره سحاب در ایام نوروز در مناطق پرتردد و پرخطر گردشگری گفت: از آغاز اجرای بیست و دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی تاکنون 130 هزار گردشگر در سراسر کشور امدادرسانی شده است. خدمات بشردوستانه.” تیم سحاب سود برده است.

وی با اشاره به استقرار تیم سحاب در مناطق پرخطر و پرتردد مناطق ساحلی، گردشگری و فرهنگی افزود: خدمات امدادی، امنیتی، بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و زیست محیطی توسط تیم سحاب ارائه می شود.

به گزارش پایگاه خبری جمعیت هلال احمر مد گرد، وی با اشاره به فعالیت تیم سحاب به صورت سیار گفت: ارائه هشدارهای ایمنی به مسافران در خصوص مناطق پرخطر و نقاط خطر، شرکت در غربالگری و ارزیابی سلامت مسافران نوروزی. . , علائم هشدار ایمنی و امدادی. از جمله فعالیت های اعضای جوان تیم ساها می توان به ارائه فعالیت های مناطق پرخطر و جاده ای، خدمات بشردوستانه محیطی پیشگیرانه و مبتنی بر جامعه و همچنین ارائه خدمات کمک های اولیه به مسافران اشاره کرد.

لازم به ذکر است بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان به مسافران نوروزی از 25 اسفند ماه 93 آغاز و تا 13 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا