عمومی

ادامه بررسی تبصره‌های بودجه ۱۴۰۱ در دو نوبت صبح و عصر امروز

ادامه بررسی تبصره‌های بودجه ۱۴۰۱ در دو نوبت صبح و عصر امروز

به گزارش منابع دنیای 77،
جلسه استثنایی هیئت دولت در دو نوبت صبح و بعدازظهر پنج شنبه برای بررسی و تدوین بودجه 1401 سراسر کشور تشکیل و مقرر شد موضوع افزایش حقوق کارکنان بررسی شود. موضوع را طوری مطرح کنید که افزایش حقوق به آرامی انجام شود هر چه حقوق کمتر باشد حقوق بیشتر می شود.
در این جلسه به منظور همگانی سازی اقتصاد و مشارکت مردم در امور اداری مقرر شد که مجریان پروژه های نیمه تمام را در سطح استانی و کشوری با مشارکت بخش خصوصی به اتمام برسانند.

هیئت وزیران همچنین تصمیم گرفت تا اینترنت عمومی و استفاده از اینترنت را برای همه توسعه دهد تا توسعه و تکمیل زیرساخت های برق روستاهای کم توان کشور با اولویت و سریع انجام شود.

در این جلسه با پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی مقرر شد در سال 1401 حدود 7000 میلیارد تومان برای جبران خسارت کشاورزان بابت تقویت صندوق بیمه کشاورزی اختصاص داده شود تا در نهایت به تایید مشاور اسلامی برسد. مونتاژ این مبلغ در این مورد هزینه می شود.

در ادامه در جلسه هیئت دولت مقرر شد کارگروهی متشکل از این سه سازمان موضوع را بررسی و پیشنهاد مشخصی را برای تصویب اختلاف بین فدراسیون فوتبال، صدا و سیما و وزارت ورزش و جوانان به هیئت دولت ارائه کند. .

هیئت دولت فردا جمعه برای ادامه بررسی لایحه بودجه 1401 کل کشور و جزئیات آن جلسه فوق العاده تشکیل می دهد.

دکمه بازگشت به بالا