عمومی

ادارات شهرستان گناوه تحول مثبت ایجاد کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ادارات شهرستان گناوه تحول مثبت ایجاد کنند - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین گفت. دکتر تقی صفر وی عصر شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهر ژنو گفت: انتظار می رود که تقسیمات و ادارات شهری نسبت به گذشته تغییر مثبتی در حوزه های مربوطه ایجاد کنند، همانطور که رئیس جمهور و دستگاه ها تغییر مثبت و سازنده ای را ایجاد می کنند. برای عملکرد مناسب مسئولان.» بخش ها تاکید می کنند.

فرماندار ژنو افزود: مسئولان تمامی ادارات و ادارات باید وظایف خود را به نحو احسن و با همت و اهتمام شایسته مردم انجام دهند.

وی گفت: “عملکرد و فعالیت ها باید طبق برنامه باشد.” رجیآینده شهر و باید برنامه زمان بندی مشخصی در اولویت قرار گیرد و هر دستگاه و اداره ای برای رفع مشکلات حوزه کاری خود سخت تلاش کند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت بازرسان و ناظران بازار افزود: سکوتمسئولان جهاد کشاورزی و اداره کار پیگیر بازرسی بازار و افزایش شبکه بهداشت و درمان مرتبط با بازرسی و بازرسی و ساماندهی بازار هستند.

صفر وی افزود: برای ساماندهی در بخش‌های مختلف کشاورزی، بازارها، مبلمان شهری، بهداشت، سلامت و سایر بخش‌ها باید الگوی مشخصی داشته باشیم که بر اساس آن به نتایج مطلوب دست یابیم.

وی گفت: فرهنگ سازی برای ساماندهی در بخش های مختلف امری ضروری است که این امر مستلزم همراهی و همکاری همه اقشار مردم است و در این راستا همواره دست خود را برای کمک به این کار بزرگ دراز می کنیم. گر سرزنش کردن.

وی از زحمات دستگاه ها و ادارات قدردانی کرد و افزود: فعالیت ها و کارهای خوبی در شهرستان انجام شده است اما این تلاش ها کافی نیست و باید مشکلات و خطاها را دوچندان کرد تا با تلاش مضاعف شناسایی شود، برنامه ریزی مناسب “

وی گفت: تلاش ها و فعالیت هایی که انجام شده باید برای مردم روشن شود و هر زمان که مردم این تلاش ها را ببینند کمک خواهند کرد.

دکمه بازگشت به بالا