حوادث و رویداد

احتکار آرد در مجتمع مسکونی / زورگیری برای رقابت عشقی در جنوب تهران

احتکار آرد در مجتمع مسکونی / زورگیری برای رقابت عشقی در جنوب تهران

اخباری مبنی بر نگهداری آرد در پارکینگ یک مجتمع مسکونی، فروش مواد مخدر پشت کپسول های لاغری و دستگیری اراذل و اوباش مسلح که رئیس پلیس ری به تشریح جزئیات آن پرداخت.

به گزارش دنیای 77، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح مهمترین ماموریت های پلیس در روز گذشته شهرستان ری گفت: تیم عملیاتی کلانتری حسن آباد شهرری برای برخورد با کلاهبرداران و اخلالگران در نظم اقتصادی با بازرسی از محل یک انبار آرد دولتی را در منطقه شناسایی کردند. عمل. پس از هماهنگی با مراجع قضایی نظارتی، ماموران با حضور نمایندگان صنفی و صنفی در محل حاضر شدند و با مشاهده یک دستگاه کامیون در حال تخلیه آرد در انبار یک مجتمع مسکونی مواجه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در بازرسی به عمل آمده 78 کیسه آرد دولتی یارانه ای به وزن بیش از سه تن کشف و ضبط شد. یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای ادامه تحقیقات به دادسرا فرستاده شده است.

وی از دستگیری یک فروشنده مواد مخدر در قالب کپسول لاغری خبر داد و گفت: تیم عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به شناسایی یک زن و مرد فروشنده مواد مخدر در محدوده خیابان 13 آبان شدند. کپسول های لاغری درست کردند.

جلیلیان افزود: با تجسس پلیس آگاهی مخفیگاه متهمان شناسایی و تیم عملیات پس از هماهنگی قضایی متهمان را که زن و مرد بودند در محل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. حدود 400 گرم شیشه و تعداد قابل توجهی کپسول خالی نیز برای بسته بندی این مواد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زورگیران مسلح در شهرستان پاکدشت خبر داد و گفت: دو زورگیر به اتهام تهدید با سلاح سرد، آدم ربایی و سرقت گوشی تلفن همراه در منطقه پاکدشات دستگیر شدند.

جلیلیان در تشریح بیشتر این پرونده گفت: تحقیقات در پی مراجعه جوان 20 ساله به کلانتری 174 غمدشت و اعلام ربوده و سرقت گوشی تلفن همراه در منطقه پاکدشت آغاز شد که یک فرمانده انتظامی در منطقه حضور داشت. با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری قیامدشت قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات اطلاعاتی و میدانی، سارقان در منطقه پاکدشت شناسایی و در جریان عملیات دستگیر شدند. در حین دستگیری یک سارق با سلاح سرد به ماموران حمله کرد که متوقف و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در خصوص انگیزه این اقدام افزود: متهمان به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را از این رابطه عاشقانه بیان کردند. این دو نفر تفهیم اتهام شده و برای تحقیقات بیشتر به دادسرا فرستاده شده اند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا