حوادث و رویداد

احتمال تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران

احتمال تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران

OFWNEWS:

حملات کرونا ادامه دارد و هر روز یک رکورد جدید تاج در کشور ثبت می شود ، رکوردی که یک فاجعه انسانی است زیرا ما با افزایش تعداد بیماران و مرگ و میر ناشی از تاج مواجه هستیم ، اکنون هر روز بیش از 400 کرونا مورد حمله قرار می گیرد که چند هفته پیش سقوط هواپیما داشتیم کرونا قبلاً معادل تلفات بود و اکنون به نظر می رسد هر روز دو هواپیمای مسافربری سقوط می کند و ایرانی ها را گرم می کند.

ایرانیان تاریک ترین پاییز این قرن را تجربه می کنند ، پاییزی که روزی مرگبار را در دل خود جای داده است. در این بین شهر تهران با 14 میلیون نفر جمعیت مانند یک کشور اروپایی است و برای کنترل عملیات تاج گذاری در این شهر نیاز به توجه ویژه ای دارد.

تهران یک کلانشهر است که از نظر تراکم جمعیت و جمعیت شناور هر روز به تهران متصل است ، خاص و متفاوت است. جمعیت شبانه روزی تهران از 800000 تا 10 میلیون نفر متغیر است که جمعیت استانها یا شهرها است. آنها نزدیکتر شدند و از طرف دیگر می توانند ویروس کرونا را در کشور پخش کنند ، از طرف دیگر مبادلات اقتصادی ، فرهنگی و بسیاری از مسائل اداری در پایتخت اتفاق می افتد و کنترل تاج تاج ممکن است تپه آشیل باشد.

بیش از 6000 بیمار ویروس کرونا در بیمارستان بستری می شوند و بیش از 1200 بیمار مریض مبتلا به ویروس کرونا قلب روزهای سختی را در بخش مراقبت های ویژه می گذرانند.

به گفته ایرج حریرچ ، معاون وزیر بهداشت ، تهران به دلیل تعداد بیشتر وسایل نقلیه در تهران نسبت به سایر استان ها ، نقطه عطفی در مبادله پزشکی قانونی کشور محسوب می شود.

براساس کمیته اپیدمی بیماری عروق ویروس کرونا ، میزان شیوع و مرگ و میر بیماری عروق ویروس کرونا در کشور زیاد است و این بیماری رو به افزایش است. دو استان خراسان اخیراً به یک قله منتقل شده اند.

محمدرضا ظفرجندی ، رئیس نظام پزشکی ، در مورد تعداد کشته شدگان کرونا گفت: تعداد مرگ و میر منتشر شده و ثبت شده رسمی هر روز بالای 300 یا 400 نفر است و همه می دانند و مقامات وزارت بهداشت اعلام کرده اند که این ارقام تنها آمار و آمار بیماران است. این بیش از این است. سازمان سیستم های پزشکی از طریق بررسی های میدانی در بیمارستان ها و دفن افراد مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا ، حداقل به سه برابر مرگ ناشی از Covid-19 دست یافته است. بنابراین ، این مسئله نیاز به توجه بسیار جدی دارد و ما باید مقدمات جنگ را فراهم کنیم.

پیش از این ، ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت گفته بود: “طبق دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی (WHO) ، کسانی که آزمایش مثبت دارند اعلام می شود. زمانها حساب شده اند.

شکستن رکورد بستری در بیمارستان ویروس کرونا تهران؛ در 3 هفته آینده تعداد مرگ های تاج را افزایش دهید

علیرضا جالی ، فرمانده ستاد مبارزه با فساد اداری در کرونا تهران ، خواستار “سیستم جنگ” برای تمام مناطق کشور شد و گفت: “چهره گسترده ، چندگانه و در حال فروپاشی ویروس در کشور ، بخش بزرگی از توانایی های قوه مجریه است. مشغول. ” انجام شده.

جالی گفت: متأسفانه آمار پذیرش بیمارستان های عروق ویروس کرونا در پایتخت نگران کننده است و پس از هشت ماه رکورد پذیرش بیمارستان های عروق ویروس کرونا تهران شکسته شده است. ما انتظار نداریم که در هفته آینده از دست دادن عروق ویروس کرونا بگذریم.

وی گفت: متأسفانه ، میزان ترافیک در تهران تغییر چشمگیری نکرده و ترافیک بین شهری و مناطق پرخطر مانند معابر ، مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای شلوغ شناخته شده است که نگران کننده و خطرناک است. .

در حالیکه آژانس هواشناسی همچنان آلودگی هوا را در شهرهای صنعتی و پرجمعیت گزارش می کند ، بروز و مرگ کرونا در حال افزایش است.

دلیل درخواست دو هفته مرخصی در تهران

کوهپه زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ، دلیل درخواست تعطیلی تهران را اینگونه بیان کرد: “مهمترین دلیل درخواست تعطیلی تهران ، کاهش شیوع ویروس ها در شهر و اجازه دادن به ما در جلوگیری از هرگونه تجمع و تجمع است.” و ما می توانیم زنجیره انتقال بیماری را بشکنیم و فرصتی برای ادامه روند کنترل بیماری پیدا کنیم.

کوهپه زاده گفت: طرفداران بهداشت به مدت هشت ماه با بیماری ویروس کرونا قلب دست و پنجه نرم می کنند و ویزیت تاج گذاری و مرگ و میر زیاد است و درست است که تعطیلات می تواند به معیشت مردم آسیب برساند اما دو هفته وقفه به حفظ نظم کمک می کند. توانبخشی بیمارستانها و ارائه خدمات بهتر از طرف دیگر ، وقتی افراد سفر کمتری به اجتماع دارند ، ویروس در جامعه کمتر گسترش می یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: اگر روز چهارشنبه جلسه ای در مقر ملی تاجگذاری برگزار شود ، اگر دفتر تاج در تهران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی درخواست مرخصی دو هفته ای در تهران کنند ، ممکن است موضوع به وجود بیاید.

کدام سازمان درخواست بستن 2 هفته در تهران را دارد؟

کمیته بهداشت و درمان تهران به همراه شورای اسلامی شهر ، ستاد مدیریت بیماری های کرونا تهران ، فرمانداری و کمیسیون بهداشت شورای اسلامی ، پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای را به کمیته امنیت ستاد ملی کرونا ارائه داده اند. ، در این دوره خصوصی بدون دستگاه های امدادی خاموش خواهد شد. براساس این طرح ، رفت و آمد مردم در شهر محدود می شود تا افراد بتوانند در این مدت در خانه بمانند.

عبدالحسین روح الامینی ، رئیس کمیته بهداشت شورای استان تهران ، به نمایندگی از 40 نماینده از استان تهران ، از عدم استفاده از اختیارات نمایندگان و مجلس در جنگ تمام عیار شکایت کرد و بر حمایت کامل از مقر پزشکی قانونی تهران تأکید کرد. با این حساب ، تهران اصرار دارد که تصمیمات فوری مانند تعطیلات دو هفته ای در این استان اتخاذ کند ، زیرا این تنها راه برای بازسازی قدرت نیروهای بهداشتی و درمانی تهران است.

علی آتا سخنگوی شورای شهر تهران پس از شیوع بیماری عروق ویروس کرونا قلب در توئیتی نوشت: متأسفانه روند بیماری عروق ویروس کرونا قلب در شورا ادامه دارد. در میان همکاران من ، خانم شهربانو امانی ، عضو شورا ، و چندین متخصص و کارمند آلوده شده اند. ما حضور در شهرداری ها و شوراها را ممنوع کرده ایم. پیشنهاد ما در ستاد ملی هنوز یک تعطیلات دو هفته ای در تهران است.

محسن هاشمی ، رئیس شورای شهر تهران در مورد وضعیت اپیدمی کرونا در تهران هشدار داد: “ما باید تهران و کلانشهرها را حداقل برای دو هفته بسته نگه داریم ، در غیر این صورت باید منتظر بدترین وضعیت باشیم.” تصمیمات ما در مورد کرونا باید متمرکز بر جلو باشد نه عقب.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به دو برابر شدن مرگ و میر تاج گفت: موج جدید ویروس کرونا تعداد مرگ و میر را دو برابر کرده و مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.

بستن تهران چگونه در کنترل بیماری عروق ویروس کرونا قلب مثر است؟

مینو مهراج ، عضو کمیته علمی ستاد ملی علیه کرونا ، گفت: “چه می تواند از این بدتر باشد؟! فاجعه ای رخ داد. خدا ما را بیامرزد. اکنون وضعیت وخیم است. ما در بیمارستان های عروق ویروس کرونا بستری می شویم ، بسیاری از ویزیت ها و بیماری های جدی و مشکلات زیادی داریم. می توان تهران را بست.

یکی از اعضای ستاد ملی تاج ، با اشاره به محدودیت های تاج طراحی شده برای چندین شهر ، گفت: “روز دوشنبه اعلام شد که آنها همه جا را می بندند ، اما در واقع می توانیم ببینیم که همه چیز باز است.” توقف تنها راه در شرایط فعلی است و باید در اسرع وقت انجام شود. اکنون اروپا و آمریکا نیز درگیر شده اند.

حمید ساوری ، متخصص اپیدمیولوژی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، گفت: زمان خرید و هیچ اثری ماندگار برای ادامه روند کنترل. در عین حال ، هزینه و بار اقتصادی آن بسیار زیاد است.

سوری در پاسخ به این س ifال که آیا برای جلوگیری از محاصره شهر همسایه ، به یک برنامه پیشگیری و کنترل کاملاً شناخته شده نیاز است ، سوری گفت: اگر چنین حرکتی فقط به مدت دو هفته استراحت انجام شود ، قطعاً اثربخشی کوتاه مدت و مقرون به صرفه بودن خواهد داشت. این اصلا خوب نیست.

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: ما باید برنامه ای برای توقف فعالیت ها و تفکیک کامل داشته باشیم. بدین معنی که اهداف آن باید مشخص شود و نحوه اجرای آن به طور م effectivelyثر تعریف شود و اهمیت وسیعتر سازمانهای ذینفع و اهمیت مردم ارائه شود.

سوری گفت: “سوال این است که آیا تردد در شهر ممنوع است؟” اگر پاسخ منفی باشد ، قفل کردن شهر تا زمانی که تمام درهای شهر به مدت 14 روز از هم جدا نشوند ، منطقی نیست. اگر ترافیک رایگان باشد ، قفل شدن شهر تأثیر چندانی نخواهد داشت.

کیانوش جهانپور ، مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، معتقد است که هزینه افرادی که بیشترین اقدامات بهداشتی و ایمنی را دنبال نمی کنند قابل تصور نیست. هزینه های سفر غیرضروری ، سفرهای غیرضروری ، تعاملات و سفرهای غیرضروری ، اجتماعات کوچک و بزرگ و مسافت های جسمی و بالاتر از همه ، استفاده غیرمعمول از ماسک ، روح عزیزانی که هر روز سقوط ما مانند برگهای پاییزی می افتد و البته از طریق فشارها و آزارهای تحریم های بین المللی در آن ساختار اقتصادی ، میلیاردها تومان تحمیل شده است.

آمارها نشان می دهد که وضعیت شهر کرونا در تهران به شدت نگران کننده است و در صورت ادامه بسته شدن آن ، باید با قفل نمودن ورودی ها و افراد شهر را ببندید و این کار باید با در نظر گرفتن تمام جوانب تعطیلی انجام شود. ورودی مراکز سرپایی و بیمار کاهش می یابد.

دکمه بازگشت به بالا