عمومی

اجرای ۵۰ پروژه با ۱۴ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در همدان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اجرای ۵۰ پروژه با ۱۴ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در همدان - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

، سیدسعید شاهرخی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای برنامه برنامه ریزی استان همدان که در سالن شهرستان همدان برگزار شده توسط ایران در شهادت یاC) و تسلیت چهلمین روز شهادت حاج میرزا محمد سلگی“گفت: حاج قاسم سلیمانی, یک مدل برای همه آزادگان جهان و جبهه مقاومت و شهادت او زنده است برای تمام ملت ایران برای دفاع از انقلاب و ارزش های نظام و شهدا.

وی افزود: اصابت موشک های سپاه از مرکز حساس و با اهمیت نظامی آمریکا در عراق نشانه ای از توانمندی و جایگاه بالا و اقتدار ایران اسلامی است.

عربستان سعودی در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد استان در سال ۹۹۸ از ۸ به جذب ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری است. مدیریت خوب از سیل در بهار در برگزاری سالم انتخابات مجلس و برای جلوگیری از ویروس تاج در استان همدان گفت: “عملکرد همدان استان ۹۸ به رغم مجازات و اجبار دشمن از خوب شدن: یک.

شاهرخی اضافه کرد: حتی مجازات شدید دشمنان اما اعتماد به ظرفیت محتوای مورد بزرگ در استان همدان شد.

۱۹ هزار واحد مسکونی در استان همدان بازسازی و تجدید

وی افزود: بهار سیل در استان همدان با همکاری تمام مجموعه ای از یک فرصت تبدیل شد و ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان همدان بازسازی و نوسازی.

در عربستان سعودی گفته است که برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه مجلس با مشارکت بالاتر از میانگین ملی یک موفقیت برای استان همدان یکی گفت: برای کنترل این ویروس تاج در سطح ملی و استانی یکی برای نظام جمهوری اسلامی به طوری که این بحران و بیماری های خطرناک با هماهنگی و همکاری همه گروه های دولتی و نظامی و همکاری خوب مردم از وفاق ملی تبدیل شده بود.

شاهرخی افزود: سال پیش ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان همدان پیش بینی و ما نیاز به ۶ هزار و ۴۰۹ میلیارد دلار رسید و اقدام اساسی در این زمینه کار می کنند تشکیل شده است.

عربستان سعودی در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری ۱۴ هزار میلیارد ریال به این پروژه از جهش تولید استان همدان در سال جاری و همکاری نمایندگان گذشته مردم این استان در مجلس تمایل به همکاری با نمایندگان جدید مجلس به منظور خدمت بیشتر به مردم او نگران بود.

وی افزود: “در سال جاری با جدیت بیشتر و غیرت دو برابر در راستای توسعه در استان همدان در تلاش.

شاهرخی با یادآوری اینکه بیش از ۵۰ پروژه جهش تولید شده با حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان همدان است که انجام شده است افتتاح و بهره برداری از آنها باعث می شود دستیابی به موفقیت در این استان است گفت: برای توسعه استان همدان با وحدت و همدلی گام بازگشت ما باید.

در این جلسه فرماندار و تعدادی از مدیران دستگاه اجرایی استان همدان مورد تقدیر از این گروه است.

دکمه بازگشت به بالا