عمومی

اجرای پیشانی ساختمان با بهترین متریال سقف

این نوع آلاچیق ها زیبا و جادار بوده و ضد آب ساخته میشوند. دیواره آلاچیق میتواند باز با بسته باشد. به طور معمول این نوع آلاچیقها از چوب روسی یا ترمووود ساخته میشود. ترموود در مقایسه با چوب روس زیباتر بوده و هزینه ساخت آن نیز کمتر است. چوب این نوع آلاچیق باید به موادی آغشته شود تا از پوسیدگی آن جلوگیری کرده و از آسیب زدن حشرات جونده نیز جلوگیری کند. نصب در به این نوع آلاچیق اختیاری است. در حال حاضر شرکت ویلا سقف یکی از مطرحترین شرکتها در زمینه فروش و اجرا انواع متریالهای سقف های ساختمانی و اجرای پیشانی ساختمان با بهترین کیفیت است.

اجرای پیشانی ساختمان با بهترین متریال سقف

آلاچیق باعث می شود تا شهرنشینان بتوانند به مدت زمان کوتاهی از سروصدا و هیاهوی شهری فاصله گرفته و ساعاتی را در آرامش سپری کنند. شما در برخی اوقات ملاحظه کرده اید که در فضای بوستان های شهری نیز آلاچیق هایی ساخته شده اند. بسیار مقاوم است و سقف این نوع آلاچیق، از سفال یا ورقه های فلزی بوده که بازیافت شده و براحتی شکل می گیرد. نسبت به مدلهای چوبی قدری متفاوت است.

شما می توانید کف این نوع آلاچیق را از چوب، بتن یا سیمان درست کنید. در بوستانهای شهری به فراوانی یافت می شود و هزینه ساخت آن نسبت به آلاچیقه ای چوبی کمتر است. با ورقهای گالوانیزه ، پرچین ، شادولین ، دکرا سقف این نوع آلاچیق ها را می پوشانند. در این نوع آلاچیق از طرحهای جدید و قدیم استفاده شده و ترکیبی از متریالها در ساخت آن استفاده میشود. شما میتوانید آلاچیق های فلزی یا ترکیبی از فلز و چوب را جهت ساخت آلاچیق های مدرن به شرکت ویلا سقف سفارش دهید. برخی آلاچیقها در مناطق سردسیر از چوب و شیشه ساخته می شود که باعث زیبایی چند برابر آلاچیق میشود. بهترین گزینه برای خانوارهایی است که باغ یا باغچه ای دارند و آلاچیق چوبی باعث زیبایی دو برابر فضای باغ میشود.

اما اگر فضایی بزرگتر نیاز دارید، اعداد ذکر شده را کمی جابه جا کنید. 5. باید داخل حفرهها اندکی ماسه و شن ریخته شود تا ستونهای آلاچیق با گذشت زمان به داخل خاک فرو نروند. 6. عمق هر حفره را اندازه گیری کنید تا مطمئن باشید، میزان ماسه یکسانی در آن ریخته اید. اگر اندازه آنها یکسان نیست میتوانید مقداری از ماسه را از حفره ها برداشته یا اضافه کنید تا عمق آنها یکنواخت شود. 7. ستونهای آلاچیق را داخل حفرهها قرار دهید و با کمک چند تخته آنها را در مکان خود ثابت نگه دارید. 8. پس از اینکه هر چهار ستون را در مکان خود قرار دادید، شروع به بتنریزی کنید تا ستونها در جای خود محکم شوند.

دکمه بازگشت به بالا