عمومی

اجازه ورود پرنده بدون مجوز به آسمان کشور را نمی‌دهیم

اجازه ورود پرنده بدون مجوز به آسمان کشور را نمی‌دهیم

به گزارش منابع دنیای 77،
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش، پنجمین برنامه مردمی و پشتیبانی مومنان و جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهر شیرین سو استان همدان توسط کارکنان پدافند هوایی غرب برگزار شد. منطقه. .

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی اسدی با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان بود، خاطرنشان کرد: سرزمین ایجاد شده است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب کشور افزود: دهه فجر یادآور طولانی ترین و خاطره انگیزترین روزهای تاریخ ملت بزرگ و شهیدپرور ایران است.

اسدی در تشریح برخی از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مهمترین و اساسی ترین دلیل پیروزی انقلاب اسلامی قیام مردم به پیروی از اندیشه های مدبرانه و همدلانه بنیانگذار انقلاب بود. “

وی با اشاره به نقش ارزنده پدافند هوایی و به ویژه پایگاه راداری شهدای سوباشی در دوران دفاع مقدس تا به امروز گفت: و پاسخ قاطع. خواهد داد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب ادامه می دهد: یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی حمایت از مظلوم است. رهبر معظم انقلاب همواره بر رسیدگی به مستضعفان و محرومان جامعه و رفع مشکلات آنان تاکید داشتند و فرمودند: به نظر من عبادتی بالاتر از خدمت به مردم محروم نیست.

اسد ادامه می دهد: نیمکره غربی در آستانه دهه مبارک فجر پنجمین مرحله از طرح را برای کمک های مومنانه ترتیب داده است.

وی گفت: علاوه بر مساعدت های مورد اعتماد، طرح همیاری مردمی با حضور پزشکان منطقه پدافند آسمان غرب شهرک شیرین سو انجام شد.

در این گزارش آمده است که ژنراتورهای اکسیژن، کپسول‌های اکسیژن و بسته‌های معیشتی در قالب یک حرکت امدادی مورد اعتماد توسط منطقه پدافند هوایی غرب بین نیازمندان شهر شیرینسو و روستاهای مجاور آن توزیع شد.

دکمه بازگشت به بالا