حوادث و رویداد

آژانس هواشناسی نسبت به باران های شدید در برخی استان ها هشدار می دهد


آفتاب نیوز:

سازمان هواشناسی در هشدار اعلام کرد: این بعد از ظهر (7 آوریل) باران گاهی با رعد و برق در استان های اردبیل ، گیلان ، مازندران و در دامنه های جنوبی البرز در سمنان ، تهران ، البرز و مارکیازی و همچنین در ارتفاعات پیش بینی می شود. استان ها اردبیل ، گیلان و مازندران برف خواهند گرفت.

طبق این هشدار ، رعد و برق ، گاهی اوقات وزش باد شدید و احتمال تگرگ در خراسان شمالی و خراسان رضوی شمالی ، امروز غیر منتظره نیست.

آژانس هواشناسی نسبت به باران های شدید در برخی استان ها هشدار می دهد

فردا (10 آوریل) باران در استان های گیلان ، مازندران و گلستان و باران در ارتفاعات این استان ها و همچنین رعد و برق و وزش باد شدید گاهی در خراسان شمالی ، خراسان رضوی ، لرستان ، شمال چهارمحال و بختیاری باران بارید. از شمال و شرق خوزستان ، ماركازی ، نیمه غربی اصفهان و سمنان ، تهران و شمال ایلام پیش بینی شده است.

به دنبال هشدار سازمان هواشناسی ، پیش بینی شده است که پنجشنبه (12 فروردین) در استانهای کردستان ، زنجان ، قزوین ، البرز ، تهران ، کرمانشاه ، همدان ، مارکازی ، لرستان ، شمال اسلام ، غرب اصفهان ، شمال شرقی خوزستان ، چهارمحال و بختیاری ، کهگیلو و بویراحمد ، شمال بوشهر ، شمال غربی فارس و شمال کرمان ، رعد و برق ، گاهی وزش باد شدید و تگرگ.

روز جمعه (12 آوریل) این شرایط در شمال استان البرز ، تهران ، قزوین ، لرستان ، شمال و شرق خوزستان ، چهارمحال و بختیاری ، کهگیلویه و بویراحمد ، شمال اصفهان ، شرق یزد ، مارکازی ، همدان ، و سمنان ، شمال یزد ، جنوب خور. پیش بینی رضوی و خراسان شمالی است.

بنابراین سازمان هواشناسی هشدار داده است که افزایش سطح رودخانه ، تگرگ و رعد و برق در مناطقی که مستعد جاده های کوهستانی لغزنده هستند ، غیر منتظره نیست. به همین دلیل از ترافیک غیرضروری خودداری کنید و از ترافیک جلوگیری کرده و در رودخانه ها متوقف شوید. توصیه های دیگر سازمان هواشناسی مدیریت سدها ، اتخاذ اقدامات لازم جهت رفع سیل های احتمالی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای کاهش سرمازدگی و محصولات کشاورزی است.


این مقاله مطابق با پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار خبر می نماید، فلذا مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سایت دنیای 77 هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا