استانی

آنلاین اصالت برای ۵ اثر صنایع‌ دستی زنجان

منابع خبرگزاری اعلام کردند بارنا از استان زنجان؛ الناز خدای فرد می گوید: 5 کار دستی جانجان برای گرفتن آنلاین اصالت. یونسکو معرفی شد که این آثار بر اساس اعلام فراخوان ارزیابی آنلاین اصالت بین المللی در سال 2021، آثاری که در سال 1398 موفق به اخذ آنلاین اصالت ملی شده اند، می توانند در این دوره ارزیابی شرکت کنند. برگزار شد. ازبکستان

معاون صنایع دستی و صنایع سنتی زنجان ادامه داد: از استان زنجان 5 اثر برای شرکت در ارزیابی آنلاین اصالت 2021 یونسکو (علامت تجاری بین المللی) با موفقیت ثبت شد. قرآن ملیله یک گردنبند ملیله و یک خودکار ملیله است.

این مهم ترین برنامه دوسالانه یونسکو در حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی است و به بهترین آثار صنایع دستی بر اساس استانداردهای کیفیت، اصالت، نوآوری، بازاریابی، سازگاری با محیط زیست و عدالت و مسئولیت اجتماعی پاداش داده می شود.

توجه داشته باشید که اواخر سال جاری، فروردین 1401، زمانی که یونسکو نتایج ارزیابی بین المللی آنلاین اصالت 2021 را اعلام کرد، افزود: هدف از برگزاری این رویداد کمک به بهبود و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی است. رقابت سالم در بین صنعتگران و هنرمندان کشور، شناسایی هنرمندان فعال، انتخاب، شناسایی و انگیزه آثار برگزیده، ظهور استعداد، نوآوری و خلاقیت صحبت از تولید صنایع دستی شده است.

پیام تمام شد

بیشتر بخوانید:

در سکه

خبرنگار:

داود خیری

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

دکمه بازگشت به بالا