عمومی

آمادگی سازمان میادین میوه برای شب یلدا

آمادگی سازمان میادین میوه برای شب یلدا

به گزارش منابع دنیای 77،
سید سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جلسه نظارت مردمی شهرداری تهران، توسعه میدان میوه و تره بار در محله پرجمعیت و فاقد این مراکز را یکی از مهمترین خواسته های شهروندان دانست. در سال 1888 مرکز و گفت: شهرداری آمادگی دارد در صورت تامین زمین مناسب در اسرع وقت میدان میوه و تره بار ایجاد و راه اندازی کند.

وی در ادامه گفت: میادین و بازارهای میوه و تره بار آماده ارائه خدمات بهتر و بهتر به شهروندان در آستانه شب یلدا هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میدان شهرداری تهران در پاسخ به فراخوان شهروندان برای ارتقای کیفیت محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار بر سه هدف مهم «کیفیت خوب»، «قیمت مناسب» و «احترام به شهروندان» تاکید کرد. شرکت. مدیریت میدان شهرداری تهران می گوید: عرضه محصولات با کیفیت بسیار بالا باعث افزایش قیمت محصولات عرضه شده در میدان میوه و تره بار می شود و این در راستای هدف اصلی و رسالت ذاتی سازمان مدیریت میدان شهرداری تهران است. متوسط ​​و محروم. برعکس است.

سازمان مدیریت میدان شهرداری تهران بر اساس اسناد از ابتدای سال 1400 تاکنون در سامانه مرکز نظارت مردمی سال 1888 در مجموع 1156 پیام از شهروندان دریافت کرده است که از این تعداد 229 پیام تقدیر و تشکر بوده است. عملکرد سازمان و خدمات رسانی به شهروندان

دکمه بازگشت به بالا