عمومی

آقای نوبخت و ضرورت ابهام‌زدایی از پاداش بازنشستگی

آقای نوبخت و ضرورت ابهام‌زدایی از پاداش بازنشستگی

این باعث نگرانی همه کارمندان دولت به ویژه کارمندان بازنشسته می شود. شما از مشکلات بازنشستگان و کارمندان شریف آگاه هستید که 30 سال یا بیشتر با صداقت و صداقت و در هر شرایط دشواری با پشتیبانی دولتها و هر لباس مدنی اقلیت در خدمت ملتی که از شرایط خود استفاده می کنند ، به دولت خدمت کرده اند.
برخی مجازات می شوند که باید از بدن کارمند محترم و خدمتگزاران جدا شوند ، اما کارکنانی که در این میان هستند نیز انتظار دارند در پایان کارشان پاداش ناچیزی برای شغل دوم بگیرند یا برخی از ناراحتی های خانواده ، فرزندان و نوه ها را برطرف کنند. اقامت کردن.
این نگرانی تأثیر مخرب و منفی بر کارمندان دولت و خانواده های آنها خواهد داشت و علاوه بر برنامه های بازنشستگی پیش از موعد ، که ممکن است هزینه زیادی برای دولت داشته باشد ، به تعویق افتاد.
بنابراین ، برای کاهش نگرانی کارمندان دولت و افراد در مورد بازنشستگی ، هیچ گونه خللی در روند اعطای این پاداش ایجاد نخواهد شد ، این تورم برابر با خرید غرور خواهد بود ، شما مسئول اعتبار کشور هستید و البته می توانید برخی از ردیف های غیر ضروری و بی فایده را حذف کنید تا کارگران به دردسر نیفتید

دکمه بازگشت به بالا