عمومی

آقای حسن عباسی! شهید رضایی مجد هم فوتبالیست بود

حسن عباسی که خود را تحلیلگر مسائل سیاسی و راهبردی می داند در مصاحبه ای تند و توهین آمیز علیه فوتبالیست ها گفت که این تیم اصلاح اجتماعی نشده است! توهین به فوتبالیست های جنجالی دیده شده توسط حسن عباسی: اگر دین داشتند نمی توانستند فوتبالیست باشند.

حال سؤال این است که چگونه یک فرد بر اساس شغل خود تشخیص می دهد که آیا تناسب اندام دارد؟

یک مصلح اجتماعی چه معیارهایی دارد و چگونه به این نتیجه رسیده که این افراد اصلاح طلب نیستند؟ در هر صنف و حرفه ای افراد خوب و بد وجود دارند. در همین فوتبال ما علی دایی را داریم که نام ایران را در عرصه جهانی زنده کرده و از جهات مختلف به مردم کمک کرده است. یا محمد انصاری را داریم که شخصیت و منش معروف است.

گویی شهید «مهدی رضایی ماجد» را فراموش کرده که می گوید در بین فوتبالیست های ما شهیدی نیست و لیاقت شهادت را ندارند.. او «کریم باوی» را که در اوج فوتبالش برای خاک کشورش جنگید و همچنان با عواقب پیشرو بودن مواجه است را فراموش کرده است و سال هاست که سلامتی اش با مشکلات زیادی روبه رو بوده است. چه کسی تصمیم می گیرد که آیا گروهی از افراد واجد شرایط شهادت هستند؟

خود حسن عباسی در این همه سال از عمرش چه حرکت مثبتی برای فوتبالیست ها انجام داده و کجا به مردم کمک کرده است؟ او تقریباً در مورد همه چیز نظر می دهد، اما هنوز هیچ کس نمی داند مهارت های او چیست!

شهید مهدی رضایی ماجد کاپیتان تیم ملی جوانان ایران

آقای حسن عباسی! شهید رضایی مجد هم فوتبالیست بود

258 251

دکمه بازگشت به بالا