ورزش

آرامش دوباره گل‌محمدی به نفع او و پرسپولیس است/ حسین‌زاده به یک شرط در بلژیک موفق می‌شود

رضا ترابیان در گفتگو با دنیای 77

آرامش گل محمدی باز هم به سود او شد و پرسپولیس/حسین زاده به یک شرط در بلژیک موفق شد.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد که مهار یحیی گل محمدی می تواند به نفع او و تیمش باشد.

رضا ترابیان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری دنیای 77، درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس در آستانه آغاز رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: در آستانه آغاز رقابت های لیگ برتر قرار داریم. به نظر من پرسپولیس امسال نسبت به فصل گذشته بازیکنان بهتری جذب کرده و در جذب هم موفق تر بوده است. پرسپولیس نسبت به حریف خود در جذب بازیکنان تعویضی موفق‌تر بوده و این تیم در حال حاضر ترکیبی از جوانان با انگیزه و بازیکنان باتجربه دارد که می‌توانند در طول فصل کمک زیادی به تیم کنند.

وی با اشاره به تغییرات فراوان در ترکیب پرسپولیس نسبت به فصول گذشته، تاکید کرد: شاید تغییرات زیادی در تیم برای آنها مشکل ساز باشد اما به نظر من پرسپولیس می تواند با ایجاد هماهنگی بین بازیکنان جدید و قدیم این مشکل را حل کند و با هماهنگی خوب و شرایط قابل قبول فصل را آغاز کند. این روند زمان بر است، اما یحیی گل محمدی و همکارانش تجربه لازم برای این کار را دارند.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره حضور نداشتن مهاجم جدید در این تیم تصریح کرد: همانطور که پرسپولیس در خطوط دیگر به خوبی تقویت شد، در خط حمله هم نیاز به تقویت دارد که هنوز انجام نشده است اما امیدوارم این خرید به زودی برای پرسپولیس انجام شود. همه این تیم را با ویژگی های تهاجمی اش می شناسند. پرسپولیس امسال به دنبال نتیجه گیری است و برای این کار باید در تمام خطوط خود بازیکنان کاملی داشته باشد همانطور که گفتم امیدوارم به زودی وعده مدیران پرسپولیس مبنی بر حضور حداقل یک مهاجم خوب محقق شود. پرسپولیس با خط حمله قوی وارد خواهد شد. فصل جدید

ترابیان در خصوص کادر فنی این تیم به خصوص یحیی گل محمدی به خبرنگار دنیای 77 گفت: یحیی گل محمدی را سال هاست که می شناسم. او در زمان حضور در زمین بازیکن آرام و باهوشی بود و در زمان مربیگری نیز این ویژگی ها را به همراه داشت. در سال های گذشته شاهد بودیم که او به شدت عصبانی بود اما مشکلات فراوان پرسپولیس در فصل گذشته این آرامش را از یحیی گرفت و گاهی این مشکل به ضرر خودش و پرسپولیس تمام می شد. امیدوارم گل محمدی بتواند با خویشتن داری از آرامش و هوش خود در مربیگری استفاده کند و به همین دلیل شاهد آرامش او در پرسپولیس باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به حضور چند مدعی لیگ برتر در این فصل گفت: سال های متوالی تیم هایی جزو مدعیان قهرمانی بودند و فکر می کنم امسال هم این روند تکرار شود. پرسپولیس، استقلال، سپاهان و فولاد اولین فرصت های قهرمانی هستند. بعد از این تیم ها، تراکتورسازی را تیمی می دانم که در فصل جدید شانس قهرمانی دارد.

510

وی بر نقش پرقدرت هواداران در موفقیت پرسپولیس تاکید کرد و افزود: هواداران می توانند نقش بسیار مهمی در موفقیت پرسپولیس داشته باشند. وظیفه اصلی هواداران حمایت و صبر و آرامش است تا کادر فنی در کنار بازیکنان خوب و مستعدی که در حال حاضر تیم پرسپولیس را تشکیل می دهند شرایط را برای موفقیت این تیم هموار کنند. هر وقت هواداران پشت تیم بودند، پرسپولیس در سخت ترین شرایط موفق به کسب بهترین اتفاقات شد.

در حالی که فصل گذشته شایعه حضور امیرحسین حسین زاده بازیکن استقلال در لیگ بلژیک به گوش می رسید، طارابیان که سابقه بازی در لیگ استاندارد را دارد نکات جالبی را در خصوص انتقال این بازیکن استقلال به لیگ بلژیک بیان کرد. وی در این رابطه گفت: فوتبال بلژیک یک فوتبال فیزیکی است که بازیکنان باید برای حضور در این نوع فوتبال آماده باشند. از وضعیت فنی و فوتبالی حسین زاده اطلاع چندانی ندارم اما امیدوارم به عنوان یک ایرانی بتواند حضور موفقی در لیگ بلژیک داشته باشد. البته یکی از مهم ترین عوامل موفقیت او در فوتبال بلژیک زبان و ارتباطات است. اگر حسین زاده بتواند به زودی در این زمین بازی کند مشکل چندانی برای موفقیت در فوتبال بلژیک نخواهد داشت و می تواند جایگاه خوبی در لیگ بلژیک به دست آورد.

خبرنگار: سامیه قدیری

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا