اقتصادی

آخرین وضعیت محورهای شمالی با بارش برف و باران

آخرین وضعیت محورهای شمالی با بارش برف و باران

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور، هم اکنون خودروهای سنگین در محور شمال با بارش برف و باران تردد دارند.

بر اساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه های کشور، خودروهای سنگین هم اکنون در محور چلاس، مسیر جنوب به شمال، بیلکان به مرز آدران و محدوده نسا و مسیر شمال به جنوب، مرجان آباد به مرز میانک و تونل کندوان تردد دارند. منطقه و سد امیرکبیر وجود دارد. از سوی دیگر، خودروهای سنگین در محور حرج (مسیر رفت و برگشت) و مسیر آبعلی و آزادراه پردیس – تهران، رودهن و پردیس گزارش شده است. اما در حال حاضر خودروهای روانی در محور فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه کزوین – رشت در مسیر رفت و برگشت تردد می کنند.

بر اساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه های کشور، در محور شمالی شامل چالوس، حرج، آزادراه تهران – شمال و آزادراه کزوین – رشت بارش برف و باران و در محور فیروزکوه بارش باران گزارش شده است.

آزادراه کاوین کرج، پایانه شهید کلانتری و پل کلاک از پل فردیس و آزادراه کرج-کزوین، پایانه شهید کلانتری که در آن خودروهای سنگین تردد می کنند دارای خودروهای روانی هستند اما در برخی از محورها غیر از استان های شرقی بارش برف و در استان های اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، زنجان، قزوین، لرستان، مازندران، مرکزی، چهارمحال بختیاری، کردستان و همدان و بخشی از استان های گیلان، گلستان و کرمانشاه بارش باران گزارش شده است.

همچنین 10 محور شریانی، غیر شریانی و مسدود فصلی وجود دارد که به نام‌های دهگلان – حسین آباد، ریگان – ایرانشهر، میل نادر سفید آبه، گنجنامه – تویسرکان، سروآباد – پاوه، سیسخت – پادنا، پونل – خلک کار، . – بلده، هشتگرد – طالقان و لاسم – ارزمند نام برد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا