حوادث و رویداد

آتش‌سوزی یک کارگاه تولید کارتن در جاده خاوران 

آتش‌سوزی یک کارگاه تولید کارتن در جاده خاوران 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی در یک کارگاه تولید کارتن خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت و گو با دنیای 77 وی درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت 16:21 امروز یکشنبه 30 خردادماه آتش سوزی در یک کارگاه تولیدی واقع در جاده خاوران در عباس آباد آلکبند پارا در سامانه 125 تهران گزارش شد. آتش نشانی و خدمات ایمنی. چهار ایستگاه آتش نشانی شامل چندین تانکر آب و بالابر هیدرولیک به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: چندین کارگاه، کارخانه و تولیدات کوچک و بزرگ در محل در کنار یکدیگر قرار داشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: داخل یکی از این سوله ها که مساحتی حدود 500 متر مربع و مسقف داشت، مقدار زیادی ضایعات کاغذ و کاغذ وجود داشت که ظاهراً کارتن و مقوا درست می کرد. ” آتش سوزی در منطقه رخ داد و آتش به مقدار زیادی از این تکه کاغذ در حیاط خلوت سرایت کرد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اطفای حریق گفت: آتش نشانان به طرق مختلف تلاش خود را برای اطفای حریق آغاز کردند و در مرحله اول آتش به کارگاه های مجاور سرایت نکرد. در این راستا با استفاده از لودر کار تخلیه ذرات کاغذ و جلوگیری از سرایت آتش به اطراف آغاز شد.

ملکی با بیان اینکه آتش در حال حاضر مهار شده و خطر سرایت آن به اطراف وجود ندارد، گفت: پس از ایمن سازی کامل محل به کارشناسان تحویل داده می شود و اقدامات لازم برای بررسی علت حادثه انجام می شود.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران، این حادثه گسترده بوده اما خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشته است.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا